ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا Red Dead Redemption 2 برای پی سی عرضه می شود؟

در جریان جلسه Take-Two که به منظور انتشار وضعیت مالی این شرکت شکل گرفته بود، اشاراتی هم به نسخه پی سی عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 شد. کارل اسلاتوف در ارتباط با این موضوع ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

در جریان جلسه Take-Two که به منظور انتشار وضعیت مالی این شرکت شکل گرفته بود، اشاراتی هم به نسخه پی سی عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 شد.

کارل اسلاتوف در ارتباط با این موضوع اظهار نظر کرد و از سیاست های Take-Two برای انتشار بازی ها روی پی سی سخن به میان آورد. بر اساس گفته های او، انتشار بازی های این شرکت روی پی سی، به نوع آن ها بستگی دارد.

او در ادامه صحبت هایش نیز از ارزش بازار پی سی برای Take-Two گفت و از آن به عنوان بازاری بزرگ و پر قدرت یاد کرد. استالوف همچنین بازار پی سی را بازاری جذاب و مهم برای شرکت خواند و تمرکز Take-Two روی آن را یاد آورد شد.

در کنار استالوف از مدیر عامل شرکت در مورد عرضه عنوان Red Dead Redemption 2 روی پلتفرم پی سی نیز  سوال شد. اما استراس زلنیک در ارتباط با این موضوع سکوت کرد و سوالات را بی پاسخ باقی گذاشت.

او درباره این موضوع اعلام کرد که تمامی اخبار مربوط به بازی های Take-Two، توسط خود شرکت و در زمانی مناسب منتشر خواهند شد و به غیر از این، هیچ پاسخ دیگری در مورد سوالات مطرح شده ارائه نکرد.

تا به حال، هیچ خبری مبنی بر انتشار نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار نگرفته است. اما به دلیل اهمیت بازار پی سی گیمینگ برای Take-Two، این احتمال همچنان وجود دارد که بازی مورد انتظار این شرکت در آینده ای نه چندان دور برای  کامپیوتر ها نیز عرضه شود.

در گذشته نیز راک استار بازی GTA V را کمی پس از انتشار نسخه های کنسولی برای پی سی عرضه کرد. به همین منظور هیچ بعید به نظر نمی رسد که  Red Dead Redemption 2 نیز به همین سرنوشت دچار شود و کمی پس از عرضه نسخه کنسولی برای پی سی نیز انتشار یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عرفان کاظمی
    عرفان کاظمی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    خدا کنه بیاد

مطالب پیشنهادی