ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش تولید پنل های اولد سامسونگ با نزدیک شدن به زمان رونمایی آیفون بعدی

آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند سامسونگ دیسپلی اصلی ترین تامین کننده پنل اولد برای نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود و اساسا به همین خاطر است که شرکت یاد شده سرمایه گذاری های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند سامسونگ دیسپلی اصلی ترین تامین کننده پنل اولد برای نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود و اساسا به همین خاطر است که شرکت یاد شده سرمایه گذاری های گسترده ای را صرف تجهیز کارخانه A3 خود و ایجاد خطوط تولید بیشتر در ویتنام کرده است.

طبق اعلام منابع مطلع در صنعت، سامسونگ دیسپلی بررسی و تست تمامی هفت خط تولید پنل اولد برای آیفون های اپل را به انتها رسانده و در نظر دارد همین ماه همگی شان را وارد فاز تولید نماید.

گفته شده به لطف خطوط جدید ظرفیت تولید سامسونگ دیسپلی افزایشی هفت برابری را تجربه خواهد کرد و از ۱۵ هزار ورق در ماه، امسال به ۱۰۵ هزار ورق در ماه خواهد رسید.

گفتنی است هفت خط تولید نسل ششم تولید اولدهای منعطف قرار نیست صرفا برای آیفون پنل بسازند و همزمان کار تولید ۳۰۰ هزار پنل در ماه را از سه ماهه چهارم امسال برای سامسونگ و شرکت های چینی سازنده موبایل در دستور کار دارند.

البته این آمار و ارقام شاید بیش از اندازه به نظرتان کوچک بیاید با این حال باید در نظر داشته باشید از هر ورقی که توسط این خطوط تولید می شود چندین پنل به دست می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی