ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

احتمال حضور زاکربرگ در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش یافت

زاکربرگ این روزها حسابی پر مشغله است و مرتبا با افراد مختلف در سرتاسر خاک آمریکا دیدار می کند. در واقع ماه هاست که مدیرعامل فیسبوک از ایالتی به ایالت دیگر سفر می کند تا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

زاکربرگ این روزها حسابی پر مشغله است و مرتبا با افراد مختلف در سرتاسر خاک آمریکا دیدار می کند.

در واقع ماه هاست که مدیرعامل فیسبوک از ایالتی به ایالت دیگر سفر می کند تا با آمریکایی ها دیدار کند و جالب آنکه در این میان خیلی ها او را نمی شناسند و اسم و رسمش را از دیگران سوال می کنند.

البته روشن است که در این میان برخی نیز تصور می کنند که زاکربرگ جوان در جریان این سفرها نیم نگاهی به پست ریاست جمهوری دارد. دست بر قضا فعالان حوزه شرط بندی هم معتقدند که دیدارهای مدیرعامل فیسبوک دلیلی غیر از ارتقاء جایگاه شبکه اجتماعی تحت مدیریتش دارد و در همین راستا چندی قبل یکی از نام های شناخته شده در این زمینه اعلام کرد که احتمال حضور زاکربرگ در انتخابات سال ۲۰۲۰ از یک به ۲۵ به نسبت یک به ۱۶ رسیده است.

البته نمایندگان زاکربرگ به این خبر واکنشی نشان نداده اند با این همه شخص او بارها و بارها هرگونه تمایلش به حضور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده است.

جالب اینکه احتمال یک به ۱۶ برای حضور او در انتخابات از احتمال یک به ۱۸ شرکت کردن جو بایدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بالاتر است. ممکن است تمایل داشته باشید در مورد شانس ترامپ برای پیروزی در دور بعدی بدانید که باید بگوییم بنا بر اعلام این شرکت ها، این احتمال ۲ به ۵ عنوان شده.

علت اما این است که ترامپ در حال حاضر هیچگونه رقیب نزدیکی ندارد. بعد از شخص رئیس جمهور هم با گزینه های دیگری مانند مایک پنس و سناتور دمکرات الیزابت وارن روبرو هستیم که شانس حضور ۱۵ به ۲ برایش در نظر گرفته شده و از این لحاظ با استیو بنون استراتژیست ارشد ترامپ در یک جایگاه قرار می گیرد.

اگر به اطلاعات روشن تری در این باره نیاز دارید باید بگوییم طبق پژوهش اخیری که توسط یکی از نهادهای دولتی آمریکا انجام شده اگر زاکربرگ برای حضور در دور بعدی انتخابات اقدام کند رقابت تنگاتنگی با ترامپ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶


    یک درصد فکر کنین رئیسس جمهور بشه ...
    یعنی دیگه کسی که اطلاعات همه مردم دنیا رو در دست داره خوش میشه رئیس سازمان سیا و بقیه ارگان ها ....
    یعنی اگر الان یک در هزار امید داشته باشیم که فیسبوک از داده ها مردم جاسوسی نمیکنه ( که میکنه ) ... اونو موقع دیگه رسما از اطلاعات مردم میتونه برای مقاصد جاسوسی استفاده کنه ...

    دیگه هم شرکتی مثل فیس بوک به درخواست خواست های دولت اعتراض نمیکنه .. چون خودش دولته ...

    ? ? ? ?

  • thepjt
    thepjt | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    باراک اوباها دوباره نمیتونه کاندید بشه ؟ رای میاره ها !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی