ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر زنده گوگل پیکسل 2 با اسپیکر استریو و حاشیه های نه چندان باریک

همان طور که می دانید گوگل در حال توسعه نسل بعدی موبایل های اختصاصی خود است که به احتمال بسیار زیاد با اسم های «پیکسل 2» و «پیکسل 2 اکس ال» روانه بازار می شوند. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

همان طور که می دانید گوگل در حال توسعه نسل بعدی موبایل های اختصاصی خود است که به احتمال بسیار زیاد با اسم های «پیکسل 2» و «پیکسل 2 اکس ال» روانه بازار می شوند. پیش از این رندرهایی از نسخه بزرگتر منتشر شده بود اما حالا به نظر می رسد که شاهد نخستین تصویر واقعی از پیکسل 2 هستیم.

تصویر فوق که توسط «ایوان بلس» افشاگر معروف منتشر شده، دستگاهی با نمایشگر استاندارد 16:9 را نشان می دهد که حداقل در قسمت های بالا و پایین صفحه از حاشیه های باریکی برخوردار نیست. همچنین با اندکی دقت می توان اسپیکرهای استریوی موبایل را نیز مشاهده کرد که در همان حاشیه های مشکی رنگ قرار گرفته اند.

ماژول دوربین دوگانه در پیکسل های بعدی نیز غایب است

بر اساس اطلاعات منبع، شرکت HTC مسئول تولید موبایل های پیکسل 2 گوگل خواهد بود و ال جی نیز ساخت پیکسل 2 اکس ال را به عهده می گیرد. در ضمن گوگل همچنان به استفاده از لنز واحد در پنل پشتی ادامه داده و این تلفن های هوشمند نیز مانند نسل قبلی، از ماژول دوربین دوگانه محروم خواهند بود.

گفتنی است بنا بر اخبار موجود، پرچمداران بعدی کمپانی ساکن مانتین ویو به چیپست اسنپدراگون 836 و رم 4 گیگابایتی مجهز بوده و طبیعتاً با آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل یعنی «اندروید O» به بازار معرفی می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

    این طراحی به درد پنج سال پیش میخورد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی