ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس سامسونگ در دادگاه، باز هم اتهام فساد مالی و رشوه دهی را رد کرد

مدیر سامسونگ بالاخره در دادگاه کره جنوبی لب به سخن گشود و از خودش در برابر اتهامات وارده دفاع کرد. خلاصه صحبت های آقای «لی» این است: ارتباط بسیار محدودی با رئیس جمهور وقت داشته ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

مدیر سامسونگ بالاخره در دادگاه کره جنوبی لب به سخن گشود و از خودش در برابر اتهامات وارده دفاع کرد. خلاصه صحبت های آقای «لی» این است: ارتباط بسیار محدودی با رئیس جمهور وقت داشته ام؛ بیشتر زمانم صرف مدیریت کسب و کار لوازم الکترونیکی شده؛ و اصلاً نمی دانستم یکی از چهره های اصلی این پرونده به اسب سواری علاقه دارد.

«لی جائه-یونگ» چند ماه قبل به اتهام پرداخت رشوه به خانم «پارک» رئیس جمهور وقت کره جنوبی و دوست نزدیکش یعنی خانم «چوی سون-سیل» بازداشت شد. ظاهراً این رقم به منظور اعمال نفوذ و تأیید ادغام دو زیرمجموعه سامسونگ پرداخت شده، که به تبع آن آقای «لی» به بزرگ ترین سهامدار مجموعه حاصل بدل گشته و کنترل کامل روی سامسونگ الکترونیکس را به دست آورده است.

مدیر سامسونگ باز هم ادعاهای دادستانی را رد کرد و گفت اصلاً از جریان ادغام دو زیرمجموعه سامسونگ خبر ندارد و این پروسه کاملاً تحت نظارت دفتر سیاست های راهبردی سامسونگ صورت گرفته است. او همچنین اظهار داشت طی سال های 2014 تا 2016 تنها سه بار با رئیس جمهور وقت این کشور ملاقات داشته که در این بین، هیچگاه صحبتی در مورد جانشینی پدرش و به ارث بردن مجموعه سامسونگ به میان نیامده است.

آقای «لی» در مورد اتهام پرداخت هزینه های تمرینات اسب سواری دخترِ دوست صمیمی رئیس جمهور سابق کره جنوبی هم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که اصلاً این دختر را نمی شناخته.

گفتنیست جلسه نهایی این پرونده طی چند روز آتی برگزار شده و پس از آن، حکم نهایی آقای «لی» و دیگر مقامات اجرایی ارشد سامسونگ صادر می شود. البته احتمال تعویق صدور حکم تا پایان ماه اوت (هفته دوم شهریور) وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    اون رشوه خوار نیست بلکه رشوه داده ، تازه اکثر مردم دنیا میگن رشوه ، من میگم هدیه ، کسی هم که هدیه بده ، آدم خوبیه

  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    @kamran naseri
    چطور يه آدم رشوه خوار ميتونه خوب باشه؟??

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    آدم خوبیه

مطالب پیشنهادی