ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن جدید لینکدین می تواند میان شما و مشاورین مجرب ایجاد ارتباط کند

در لینکدین به دنبال کار می گردید؟ به زودی از این شبکه اجتماعی می توانید استفاده های بیشتری هم ببرید. یکی از آن ها گرفتن مشاوره شغلی از افراد مجرب خواهد بود. لینکدین در مصاحبه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

در لینکدین به دنبال کار می گردید؟ به زودی از این شبکه اجتماعی می توانید استفاده های بیشتری هم ببرید. یکی از آن ها گرفتن مشاوره شغلی از افراد مجرب خواهد بود. لینکدین در مصاحبه با وبسایت CNET اعلام کرده که طی هفته های آینده کاربران این شبکه اجتماعی می توانند فهرست اولویت های کاری و نوع مشاوره مورد نیازشان را مشخص کرده تا نسخه جدید اپلیکیشن آنان را به یک مشاور معرفی کند.

جستجوی مشاور در لینکدین می تواند بر اساس موقعیت جغرافیایی یا حوزه کاری انجام بگیرد. بنابراین لینکدین می تواند نقش یک واسط را میان شما و مشاورین مجرب ایفا کند. همچنین مشاوران هم می توانند در لینکدین بسته به موقعیت جغرافیایی، حوزه کاری یا رشته تحصیلی کاربران به دنبال افرادی برای ارائه خدمات مشاوره بگردند.

به نظر می رسد که هدف لینکدین از ارائه این قابلیت هدایت جویندگان کار به سرویس ProFinder باشد که کاربران از طریق آن می توانند به استخدام فری لنسرهای حرفه ای پرداخته و از مشاوره های شغلی بهره ببرند.

جستجوی مشاور در لینکدین می تواند بر اساس موقعیت جغرافیایی یا حوزه کاری انجام بگیرد

تردیدی نیست که قابلیت جدید لینکدین می تواند برای افراد جویای کار که برای مسائلی همچون مصاحبه های شغلی یا حقوق درخواستی به مشاوره احتیاج دارند بسیار مفید و موثر ظاهر شود. اما هنوز کاملا مشخص نیست که لینکدین برای جلب مشاورین مجرب برای ارائه مشاوره به افراد غریبه در اینترنت و همچنین تصدیق صلاحیت آن ها چه برنامه ای در سر دارد.

یکی از مقامات لینکدین در واکنش به این موضوع گفته که طبق تحقیقات مشاوران کاملا مایل به انجام این کار هستند و مردم هم حاضرند که زحمت این افراد را جبران نمایند: «ما در تحقیقات اولیه خود دریافته ایم که %89 از مدیران ارشد در حال حاضر در زمینه ارائه مشاوره فعالیت کرده یا به انجام این کار تمایل دارند».

لینکدین می گوید که این قابلیت فعلا به صورت آزمایشی در اپلیکیشن راه اندازی شده، و هنوز مشخص نیست که چه موقع به نسخه نهایی آن راه می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی