ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنسرسیوم یونیکد ۶۷ اموجی جدید را در دست بررسی دارد

کنسرسیوم یونیکد به تازگی ۶۷ اموجی تازه را برای استفاده احتمالی در نسخه ۱۱ استاندارد یونیکد تایید کرده که در واقع دربرگیرنده تعریفی جامع از اموجی و اطلاعات مهم در خصوص استانداردسازی کاراکترها برای کامپیوترها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کنسرسیوم یونیکد به تازگی ۶۷ اموجی تازه را برای استفاده احتمالی در نسخه ۱۱ استاندارد یونیکد تایید کرده که در واقع دربرگیرنده تعریفی جامع از اموجی و اطلاعات مهم در خصوص استانداردسازی کاراکترها برای کامپیوترها و تلفن های همراه است.

البته لازم است اشاره کنیم که برخی از این اموجی ها ممکن است در ادامه حذف شوند اما مواردی که بتوانند مراحل تایید و ارزیابی نهایی را پشت سر بگذارند احتمالا ظرف کمتر از یک سال به تلفن های همراه مان می آیند.

در میان ۶۷ اموجی جدیدی که تاییده اولیه یونیکد را دریافت کرده اند مدفوع غمگین شاید بیشتر از سایر موارد خودنمایی می کند و علت هم ایرادات و انتقاداتی است که تا پیش از این به مدفوع خندان گرفته می شود. در واقع بسیار باور داشتند که اموجی مدفوع به خاطر ماهیت نه چندان مطلوبش نباید خندان باشد و حالا ظاهرا انتقادات این گروه نتیجه داده و قرار است تغییراتی ایجاد شود.

از دیگر موارد پیشنهادی می توان به ابرقهرمان، شرور، شکلکی با کلاه مهمانی، چهره ای با چشمان خاص کاراکترهای کارتونی ژاپنی و صورتی با چشمان تایید کننده که عبارت OK روی آن نوشته شده اشاره نمود.

از چهره ها که بگذریم به اموجی های پیشنهادی دیگری نظیر کلاه گیس و سر کچل می رسیم. یک پا، دندان، روپوش آزمایشگاه، لاما، اسب آبی، طوطی، راکون و انبه هم در این جمع دیده می شوند.

کنسرسیوم یونیکد اعلام کرده که در ماه اکتبر اسامی اموجی های منتخب را اعلام خواهد کرد و استاندارد نهایی در اواسط سال آینده میلادی منتشر می شود.

بعد از این زمان نیز شرکت های تولید کننده موبایل در کمترین زمان نسخه های اختصاصی خود از این موارد را طراحی و به نرم افزار تلفن های همراه می افزایند. در صورت تمایل می توانید از طریق این لینک نگاهی به کلیه موارد پیشنهادی بیاندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    مدفوع نباید خندان باشه و نباید غمگین باشه ... باید همینجوری بر و بر بهت زل بزنه نگاه کنه ... ? ?

  • saeed
    saeed | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    اموجي مدفوع يدونه باشه / خوراك استفاده زير مطالب مسئولين هستش ?

  • sorush33
    sorush33 | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    "بسیاری باور داشتند که اموجی مدفوع به خاطر ماهیت نه چندان مطلوبش نباید خندان باشد "
    امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حیاتی بشر حل بشه و مدفوع غمگین راه خودش را به کیبورد گوشی ها باز کنه

  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    چه فایده وقتی باید اموجی های زشت سامسونگ یا حتی اندروید را تحمل کنیم، امیدوارم اینستاگرام هم مثل تلگرام و واتس اپ اموجی های ios را استفاده کنه

  • dada
    dada | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    ایموجی های جدید غیر از این قهوه ای شامل دیگر فرآورده های انسان با حالتهای مختلف می باشد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی