ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب موزیک امکان گوش دادن آفلاین موسیقی را به قابلیت هایش اضافه کرد

از زمانی که گوگل دو سرویس یوتوب رد و پلی موزیک خود را ادغام کرده، عاشقان موسیقی با پرداخت حق اشتراک می توانند از امکانات سرویس جدید که یوتوب موزیک نام گرفته استفاده نمایند. سرویس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

از زمانی که گوگل دو سرویس یوتوب رد و پلی موزیک خود را ادغام کرده، عاشقان موسیقی با پرداخت حق اشتراک می توانند از امکانات سرویس جدید که یوتوب موزیک نام گرفته استفاده نمایند.

سرویس یادشده در آخرین به روز رسانی خود امکان ذخیره سازی آفلاین آهنگ ها، آلبوم ها و پلی لیست ها را دریافت کرده تا کاربران بتوانند در حالتی که به اینترنت متصل نیستند هم از گوش دادن به آن ها لذت ببرند.

اگر به روز رسانی اپلیکیشن را دریافت کرده اید، می توانید گزینه جدید Save Offline که زیر آیکن Menu پنهان شده را مشاهده نمایید. با فشردن دکمه سیو، اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که فقط آهنگ را دانلود کرده یا این که ویدئوها را با کیفیت SD یا HD تحویل بگیرید.

پس از این که موزیک ویدیوهای مورد علاقه تان را ذخیره کردید هم می توانید با اشاره روی تصویر پروفایل خود و سوییچ به حالت آفلاین، به تمام محتوای ذخیره شده تان دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید قادر هستید که با سوایپ به چپ روی یک آهنگ آن را برای گوش دادن آفلاین ذخیره کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

    مثلا که چی یا گوگل تحریم کرده ما رو یا فیلتر

مطالب پیشنهادی