ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هدفون U Flex را با دکمه اختصاصی فراخوانی بیکسبی معرفی کرد

سامسونگ هدفون جدیدی را به نام «یو فلکس» (U Flex) معرفی کرد که انعطاف پذیری بالایی دارد. این محصول را می توانید تا 100 درجه نسبت به حالت عادی خم کنید، بدون اینکه نگران شکستنش ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

سامسونگ هدفون جدیدی را به نام «یو فلکس» (U Flex) معرفی کرد که انعطاف پذیری بالایی دارد. این محصول را می توانید تا 100 درجه نسبت به حالت عادی خم کنید، بدون اینکه نگران شکستنش باشید. بنابراین «یو فلکس» را به راحتی می توان در جیب یا کیف و در میان انبوهی از وسایل دیگر نگهداری کرد.

در این هدفون دکمه ای اختصاصی برای فراخوانی دستیار هوشمند بیکسبی روی گلکسی اس 8 یا مدل پلاس آن تعبیه شده، که البته می توان آن را برای عملیات دیگر هم تنظیم کرد.

 

از نظر کیفیت صدا، سامسونگ می گوید واحدهای اسپیکر دو مسیره شامل یک ووفر 11 میلیمتری و یک توییتر 8 میلیمتری را در این هدفون تعبیه کرده که بیس قدرتمند و شفافیت فوق العاده را به همراه خواهد داشت. البته برای تأیید صحت ادعای این کمپانی باید منتظر نظر کارشناسان ماند، اما خرید شرکت هارمان و بهره گیری از فناوری های صوتی برجسته این کمپانی، پتانسیل بالایی را از نظر کیفیت صدا در اختیار سامسونگ قرار داده است.

سامسونگ در هدفون U Flex از فناوری انحصاری Scalable Codec هم استفاده کرده که تداخل حاصل از امواج وای-فای را به حداقل رسانده و ارتباط بلوتوث با کیفیت و پایداری را برقرار می سازد. البته این فناوری فقط روی نسخه های 7.0 به بعد اندروید کار می کند.

گفتنیست این هدفون به قابلیت اعلان لرزشی هم مجهز شده و با یک بار شارژ، می تواند تا 10 ساعت کاربر را همراهی کند. طبیعتاً «یو فلکس» در برابر آب و گرد و غبار هم مقاوم است و از دکمه های استاندارد تنظیم صدا و درگاه micro USB برای اتصال به شارژر بهره می گیرد.

سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه این هدفون را مشخص نکرده، اما احتمال می رود که هدفون U Flex به عنوان یکی از لوازم جانبی اصلی گلکسی نوت 8 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی