ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصاویر زنده از ال جی V30 و عدم حضور نمایشگر ثانویه

ال جی هر ساله رقابت هایی را برای تولید محتوای خلاقانه برگزار می کند و در این رقابت ها، شرکت کنندگان عکس ها و ویدیوهایی که با موبایل های ال جی خود ثبت کرده اند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

ال جی هر ساله رقابت هایی را برای تولید محتوای خلاقانه برگزار می کند و در این رقابت ها، شرکت کنندگان عکس ها و ویدیوهایی که با موبایل های ال جی خود ثبت کرده اند را برای کمپانی ارسال می کنند.

امسال نیز این رقابت ها برگزار شد اما نکته جالب درباره محتواهای ارسالی، حضور یک تلفن هوشمند ناشناخته در یکی از ویدیوها بود که با توجه به مشخصات ظاهری آن و اطلاعات موجود، همان ال جی V30 معروف است.

ال جی از متریال متفاوتی در پنل پشتی V30 استفاده کرده است

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، پنل پشتی تلفن مورد بحث ماژول دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت را در خود جای داده، و لوگوی «V30» نیز در آن نسبت به «V20» تغییر مکان داده و به زیر اسکنر اثر انگشت منتقل شده است. همچنین ال جی از متریال متفاوتی (احتمالاً شیشه) در پنل پشتی بهره برده، و حاشیه های موبایل نیز در این قسمت خمیده به نظر می رسند.

در قسمت جلو شاهد یک صفحه نمایش با نسبت ابعاد 18:9 (به احتمال زیاد OLED) هستیم و بر خلاف نسل های قبل، خبری از نمایشگر ثانویه نیست. همچنین با توجه به تصاویر، حاشیه های نمایشگر نیز در فبلت جدید ال جی به طرز قابل توجهی کم شده و بر اساس اطلاعات منبع در بالا 20 درصد، و در پایین 50 درصد کاهش داشته است.

گفتنی است بنا بر گزارش ها قبلی، پرچمدار ال جی V30 به چیپست اسنپدراگون 835 با هشت هسته پردازشی 2.45 گیگاهتزی مجهز شده و در دو مدل با رم های 4 و 6 گیگابایتی، در تاریخ 9 شهریور به بازار معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    قشنگه

  • Mehran Faraji
    Mehran Faraji | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    گوشی جدید s8 با نام v30

  • Shahriar
    Shahriar | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    زیباست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی