ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دور تازه شایعات آیفون 8 از رنگ جدید طلایی-مسی و قیمت بالای آن حکایت دارند [به روز رسانی]

امروز هم شبکه های اجتماعی کشور چین همچون روزهای قبل، شایعات دیگری را پیرامون آیفون 8 منتشر کرده اند. نایب رئیس کمپانی فاکسکان در حساب کاربری رسمی خود اعلام کرده که موبایل پریمیوم اپل در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰

امروز هم شبکه های اجتماعی کشور چین همچون روزهای قبل، شایعات دیگری را پیرامون آیفون 8 منتشر کرده اند. نایب رئیس کمپانی فاکسکان در حساب کاربری رسمی خود اعلام کرده که موبایل پریمیوم اپل در سال 2017 به هیچ وجه ارزان نخواهد بود، چون نرخ بازدهی خط تولید نمایشگر اولد به خاطر طراحی ویژه این قطعه، بسیار پایین است.

«لو ژانگ شنگ» یکی از مدیران ارشد فاکسکان در پیامی که اکنون حذف شده، اعلام کرد نمایشگر عجیب و غریب و غیر یکنواخت آیفون 8 (اشاره به لبه بالای آن) در روند تولید تا 40 درصد با خرابی مواجه می شود و به همین دلیل، بازده این قطعه بسیار پایین است. به همین دلیل عرضه این موبایل برتر با محدودیت مواجه شده و قیمت بالایی را برای آن به همراه دارد.

از طرفی، تصاویر منتسب به قاب پشتی آیفون 8 هم در منابع خبری منتشر شده اند که علاوه بر نمونه های معمول مشکی و نقره ای، رنگ طلایی مایل به مسی را هم نشان می دهند.

مینگ-چی کو، تحلیلگر باسابقه مؤسسه KGI هم قبلاً اعلام کرده بود آیفون 8 تنوع رنگ کمتری در مقایسه با دیگر آیفون ها خواهد داشت، اما به رنگ های نهایی آن اشاره نکرده بود.

نهایتاً تصویر دیگری از خط تولید فاکسکان فاش شده که جعبه ای پر از آیفون را نشان می دهد، با این تفاوت که این بار شاهد حسگر اثر انگشت در پشت بدنه هستیم. البته از آنجا که نسبت به طراحی نهایی آیفون 8 اطمینان کافی داریم، احتمالاً جعبه فوق به شرکتی چینی تعلق داشته باشد که به تولید و فروش کپی موبایل های اپل مشغول است.

گفتنیست اپل در رویداد خبری ماه آتی میلادی یعنی سپتامبر، موبایل های سال 2017 خود را معرفی خواهد کرد، اما تا آن زمان باید منتظر خبرهای بیشتری از این دستگاه ها، به خصوص آیفون 8 باشیم.

 

به روز رسانی:

ایوان بلس امروز تصویری منتسب به آیفون 8 منتشر کرده که این موبایل را درون قاب محافظ ساخت شرکت Urban Armor Gear نشان می دهد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    بدن استیو تو قبر میلرزه پشت این آیفونو ببینه ...

    چ چ چ چ چ

  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    چقد گرون میتونه باشه..؟ 20میلیون بیشتره؟ من که نمیخرمش ولی یه داداش دارم اونم نمیخردش??

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    از جلو زیبا از پشت زشت

  • m.sarv
    m.sarv | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    از قدیم گوشی های سامسونگ و دیگر برندها گه گاه اولد بودن یعنی اونا اولداشون خراب نمیشد؟؟؟ مثلا اولد ایفون چه تفاوتی داره؟؟؟ درحالی که اصن خودش پنل نمیسازه؟؟؟ البته زوده واسه اظهار نظر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی