ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی دعوتنامه رسمی مراسم رونمایی از V30 در 9 شهریور را منتشر کرد

کمپانی ال جی کمتر از یک ماه پیش دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرد که به ساعت و تاریخ رونمایی از فبلت V30 اشاره داشت و حالا این شرکت کره ای با انتشار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی ال جی کمتر از یک ماه پیش دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرد که به ساعت و تاریخ رونمایی از فبلت V30 اشاره داشت و حالا این شرکت کره ای با انتشار رسمی دعوتنامه دیگری، مکان دقیق برگزاری مراسم را نیز اعلام کرده است.

دوربین V30 در کانون توجه مراسم رونمایی خواهد بود

همان طور که مشاهده می کنید، دعوتنامه مورد بحث نشان می دهد که مراسم رونمایی از V30 رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 9 شهریور  در هتل «Maritim» برلین برگزار خواهد شد و با توجه به کلمات «نور، دوربین، حرکت» انتظار می رود که بخش قابل توجهی از زمان معرفی دستگاه، به توانایی های دوربین اختصاص یابد.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات موجود، V30 از ماژول دوربین دوگانه ای بهره خواهد برد که یکی از لنزهای آن با گشودگی دیافراگم f/1.6، امکان ثبت تصاویر با کیفیتی را در نور کم فراهم خواهد کرد.

همچنین پرچمدار جدید کره ای ها سنت سری V را کنار گذاشته و بدون نمایشگر ثانویه، به یک صفحه نمایش 6 اینچی OLED با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است.

گفتنی است طبق اعلام ال جی، مراسم رونمایی 100 دقیقه به طول می انجامد و علاقه مندان می توانند این رویداد را به صورت آنلاین در فیسبوک و یوتوب تماشا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    دقت کردی؟ فقط نوت هفت اشتباه بزرگش بود ولی الجی چند نسل رو خراب کرد. موفق باشی.

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

      سری G از پرجایزه ترین و مبتکرانه ترین سری ها بودن . از همون اپتیموس جی گرفته تا جی 2 ، جی 3، جی4، جی 5. همه شون جایزه بهترین ابتکار و بهترین طراحی بدنه و امکانات نرم افزاری رو داشتن. چرا آخه ما یاد نمیگیریم یه کم الکی قضاوت نکنیم. از وقتی ال جی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم. این دقیقا همون چیزیه که خیلی ها از ال جی به عنوان برندی که در زمینه لوازم صوتی و تصویر و خانگی اول هستش انتظار دارن. تو جی 6 خیلیی خوب جلو اومد و حتما در وی 30 خودشو بهتر از همیشنه نشون میده

  • high end
    high end | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    نوت هفت آمار خرابیش صددرصد بود اونم خرابیه معمولی که صرفا گوشی خراب باشه نبود ممکن بود بدنت خونت آتیش بگیره در اثرش،ضمنا اگر سامسونگ درس گرفته بود ازش چرا بار دوم هم باز گوشیاش آتیش میگرفت و دوباره فراخوان داد ،اگر قرار بود درس بگیره همون بار اول کافی بود ،دوبار یه مشکلو تکرار کرد بعد بیانیه داد که مشکل باتری اول چسبیدن الکترود ها به هم بوده و تو باتری دومم کلا لایه ی میانی امنیتی حذف شده بوده! حالا برا بار سوم میخواد نوت فن ادیشن بده در حالی که باتریش ۳۰۰ میلی آمپر کوچیک شده ، با این تفاسیر به نظرت نیازی به کوچک کردن باتری بود! اگه سامسونگ راس میگفت با بر طرف کردن مشکلات باتری های قبلی باید این رو میداد بیرون نه با کوچیک کردن باتری!این یعنی خودشونم میدونن چی کار کردن میخواستن با حذف کردن موارد ایمنی باتری بزرگتری جا بدن بدون توجه به استاندارد بودن!این چیزیه که روش سر پوش گذاشتن.در مورد بوت لوپ ال جی هم نمیگم نبود ولی به نظرم ،دلیل فروش نا موفقش اون نبود،سیاست های تبلیغاتی بعد چند نسل جواب میده و به بلوغ میرسه اما ال جی هر سال سیاستاشو عوض میکنه و مشکل اصلیش اینه،سامسونگ رو نگاه صفحه اج زد نگهش داشت ولی ال جی سری جی فلکس رو رها کرد.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    خب حرفت اشتباهه. فروش سامسونگ به الجی ده به یکه! خب معلومه خرابی هم داره. ولی نسبت به امارش چقدر؟ امار جهانیو نگا کن اصلا به چشم نمیاد. ولی برعکس الجی همون مشکل بوت لوپش تو سه تا از گوشیاش فاجعه به بار اورد. و هربارم تکرارش کرد. میدونستی بیشتر از هفتاد درصد جی فور هاش با این مشکل مواجه شدن؟ ولی باز تکرارش کرد. برا هرکی سامسونگ خریدم خیالم راحت بوده و تا حداقل دوسال ازش کار کشیده ولی درمورد بقیه برندها و مخصوصا الجی خلاف این ثابت شده.

  • high end
    high end | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    برو نمایندگی های سامسونگ همشون صفحشون سایه انداخته ،ماجرای نوت هفتم که اصلا قابل مقایسه با بوت لوپ گوشیای ال جی نیست و خیلی بد تره .ولی مشکل این جاست که ال جی کلی رو یه چیز وقت میزاره بعد یهو ولش میکنه مثلا همین صفحه نمایش دوتایی یا طراحی ماژولار یا باتری قابل تعویض یا سری جی فلکس یا فوکوس لیزری یه سال گوشیشو چرم میزنه یه سال پلاستیک یه سال شیشه یه بار دکمه کم و زیاد رو پشت میزاره یه بار کنار،یه بار حلو دوتا دوربین میزاره یه بار پشت حالا این که رو g4وg6 سی پی یوضعیف تر از رقبا انداخت بماند.

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

      ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد. خب احتمالا هم در مورد حذف نمایشگر دوم توی وی 30 باید منتظر یه چیز خارق العاده از ال جی باشیم که ارزش حذف این نمایشگر رو داشته! من که خیلی خوش بین هستم.

  • rashedi
    rashedi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    خدا کنه خوب دربیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی