ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت جدید یوتوب؛ بدون ترک کردن اپ درباره ویدیوها صحبت کنید

امروز یوتوب قابلیت جدیدی را برای اپلیکیشن های تلفن هوشمند خود معرفی کرد که به واسطه آن کاربران قادر هستند ویدیوها را در فضایی مشابه فضای گفتگو با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

امروز یوتوب قابلیت جدیدی را برای اپلیکیشن های تلفن هوشمند خود معرفی کرد که به واسطه آن کاربران قادر هستند ویدیوها را در فضایی مشابه فضای گفتگو با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه با نحوه انجام این کار بیش تر آشنا خواهید شد.

این ویژگی قصد دارد تا بحث و گفتگوها در خصوص ویدیوهای منتشر شده را به جای شبکه های اجتماعی مختلفی چون توییتر و فیسبوک، داخل پاتفرم یوتوب نگه دارد. در همین رابطه باید گفت که مکالمات نیز ذاتاً خصوصی هستند.

به عبارت دیگر کاربران می توانند دوستان مورد نظر خود که می خواهند یک ویدیوی به خصوص با آن ها به اشتراک گذاشته شود را با استفاده از مخاطبین تلفن همراه خود انتخاب نمایند. علاوه بر این گزینه ای برای دعوت از مردم به وسیله لینک های اختصاصی نیز مهیا شده است.

این لینک ها می توانند در پلتفرم های دیگر به اشتراک گذاشته شوند و بدین طریق کاربران را به سوی اپلیکیشن یوتوب هدایت نمایند. در مجموع قابلیت جدید یوتوب از گفتگوهایی با حداکثر ظرفیت 30 کاربر پشتیبانی می کند.

پس از آن شرکت کنندگان در بحث می توانند نظرات خود را به صورت متن، اموجی، ارائه لینک از یک ویدیوی دیگر و یا ایجاد کلیپ های شخصی مختلف ارسال کنند. البته باید گفت که این ویژگی آن قدرها هم جدید نیست.

مدتی قبل بود که یوتوب از این قابلیت در کانادا رونمایی کرد و در حال حاضر قصد دارد آن را به طور جهانی عرضه نماید. یوتوب همچنین یک تب به اشتراک گذاری را در پایین اپلیکیشن خود معرفی کرده است که به کاربر اجازه پیگیری مکالمات را می دهد.

این قابلیت جدید یک چالش بزرگ برای گوگل محسوب می شود و دقیقاً نمی دانیم نحوه استفاده و استقبال کاربران از آن چه طور خواهد بود. این ویژگی علاوه بر دیر عرضه شدن متأسفانه تنها از طریق اپلیکیشن موبایل یوتوب در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Brown
    Brown | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    نصف سال 2017 هم گذشت ولی هنوزم که هنوزه وقتی از اپ یوتوب خارج میشی ویدیو قطع میشه ?

مطالب پیشنهادی