ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پیش فروش موبایل مقاوم گلکسی اس 8 اکتیو را آغاز کرد

سامسونگ نسخه جان سخت و مقاوم موبایل پرچمدارش که با نام «گلکسی اس 8 اکتیو» (Galaxy S8 Active) شناخته می شود را از روز جمعه 11 اوت (بیستم مرداد) به صورت رسمی وارد بازار می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

سامسونگ نسخه جان سخت و مقاوم موبایل پرچمدارش که با نام «گلکسی اس 8 اکتیو» (Galaxy S8 Active) شناخته می شود را از روز جمعه 11 اوت (بیستم مرداد) به صورت رسمی وارد بازار می کند.

البته به لطف شایعات و اخبار متعدد، هیچ نکته ناشناخته ای در مورد این موبایل باقی نمانده، بنابراین صرفاً مروری بر مشخصات آن خواهیم داشت. گلکسی اس 8 اکتیو همانند نسخه استاندارد گلکسی اس 8 به چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز می شود.

در پشت این دستگاه شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی هستیم و دوربین جلو هم 8 مگاپیکسلی است. آنچه در این تلفن همراه خودنمایی می کند، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است که به ترتیب 1000 و 500 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری های تعبیه شده در گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن ظرفیت دارد.

همچون دیگر محصولات سری اکتیو سامسونگ، این موبایل هم در برابر ضربه، آب و گرد و غبار مقاوم است و تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می آورد، ضمن اینکه سقوط از ارتفاع 1.5 متری روی سطوح سخت را هم تحمل می کند.

در ساخت گلکسی اس 8 اکتیو از مواد اولیه گرید نظامی استفاده شده و فریم فلزی در کنار ضربه گیر های مخصوص، خیال کاربر را از وارد آمدن هرگونه آسیب فیزیکی به دستگاه راحت می سازند.

این موبایل در دو رنگ خاکستری (meteor gray) و طلایی (titanium gold) فعلاً به صورت انحصاری توسط اپراتور AT&T آمریکا عرضه می شود، اما در ادامه شاهد حضور نسخه آنلاک آن در دیگر کشورها نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    مهم ترین نکتش این بود بگید چند این چه وگرنه اسنپ۸۳۵ رو که همه میدونن

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    inam tarahish bad nista ghashange?

مطالب پیشنهادی