ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

متقاضیان نماد اعتماد الکترونیکی باید از اتاق اصناف، پروانه کسب بگیرند

معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آیین نامه جدید برای دریافت نماد اعتماد فروشگاه های الکترونکی خبر داد که از خرداد ماه برای متقاضیان اعمال می شود. فرانک اسکویی اعلام کرد کسب و کار های ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آیین نامه جدید برای دریافت نماد اعتماد فروشگاه های الکترونکی خبر داد که از خرداد ماه برای متقاضیان اعمال می شود.

فرانک اسکویی اعلام کرد کسب و کار های الکترونیکی که در حوزه صنفی فعالیت می کنند، می توانند از طریق اتاق اصناف نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند. وی تأکید کرد تا زمانی که فروشگاه های الکترونیکی اتحادیه مرتبط نداشته باشند، متقاضیان برای دریافت مجوز باید به اتاق های اصناف مراجعه کنند.

اسکویی همچنین اظهار داشت اطلاعات متقاضیان نماد اعتماد در صورت درخواست پروانه کسب، به مرکز اصناف و سپس از آنجا به اتاق های اصناف ارسال می شود و نیازی به ارسال مجدد اطلاعات از سوی متقاضی به این مراکز نیست.

متقاضیان برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی همچنان باید آدرس محل تجاری داشته و هزینه های دریافت پروانه را متقبل شوند، اما معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می گوید به دنبال رفع این مشکل هستند تا تفاوتی بین این مراکز و کسب و کار های سنتی برقرار شود.

به گفته اسکویی، از هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد خواسته شده تا در صورت امکان، الزام به دریافت برخی مجوزها برای کسب و کارهای اینترنتی نوپا برداشته شود، اما در حال حاضر تمامی کسب و کارهای صنفی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باید از اتاق اصناف مجوز کسب دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی