ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Caffeine؛ ویجتی کاربردی برای روشن نگه داشتن نمایشگر

خاموش شدن خودکار صفحه در اندروید قابلیت خوب و مفیدی است که می تواند مصرف باتری دیوایس را به میزان قابل توجهی کاهش بدهد. اما بعضی وقت ها که مشغول کار مهمی هستید، شاید همین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

خاموش شدن خودکار صفحه در اندروید قابلیت خوب و مفیدی است که می تواند مصرف باتری دیوایس را به میزان قابل توجهی کاهش بدهد. اما بعضی وقت ها که مشغول کار مهمی هستید، شاید همین به خواب رفتن پیاپی بتواند باعث آزار و اذیت و حواس پرتی تان شود.

این طور مواقع دو راه دارید: یا برای روشن نگه داشتن دائمی صفحه و برگرداندن آن به حالت عادی مدام در تنظیمات اندروید در رفت و آمد باشید، یا اینکه از یک ویجت کمک بگیرید؛ چیزی که همیشه و همه جا جلوی دست تان باشد. اگر تا حالا در جستجوی چنین ویجتی بودید Caffeine دقیقا همان چیزی است که احتیاج دارید.

این ویجت فوق العاده همان تأثیری را بر روی موبایل می گذارد که قهوه اسپرسو بر روی شما؛  نمایشگر را بیدار و آماده به خدمت نگه می دارد تا از رفت و آمد بیجا در تنظیمات اندروید بی نیاز شوید.

با اپلیکیشن پیچیده ای مواجه نیستید. تمام کاری که این ویجت کوچک و کم حجم از پسش بر می آید روشن نگه داشتن نمایشگر دیوایس شماست، اما وجود قابلیتی باعث شده که فراتر از یک ویجت معمولی باشد و آن هم چیزی نیست جز شخصی سازی رفتار نمایشگر.

با نصب کافئین می توانید تعیین کنید که مثلا خاموش شدن صفحه تا زمانی که در تلگرام و اینستاگرام هستید اتفاق نیفتد، ولی به محض آنکه به منوی خانه برگشتید اوضاع به حالت عادی برگردد و صفحه به طور اتوماتیک خاموش شود.

در کنار این مزیت، خود اپلیکیشن هم یک ویجت دائمی را در نوار نوتیفیکیشن ها تعبیه می کند تا هر زمان که احتیاجی به روشن ماندن صفحه نداشتید با یک اشاره غیر فعالش کنید. البته امکان حذف ویجت از نوار نوتیفیکیشن ها را هم دارید.

کافئین اگر دسترسی های لازم را از شما بگیرد حتی می تواند میزان روشنایی نمایشگر را هم کنترل کند، بدین صورت که وقتی زمان خاموش شدن اتوماتیک صفحه فرا رسید (به فرض ۳۰ ثانیه) می تواند در عوض خاموش کردن کامل فقط نور صفحه را پایین تر بیاورد. میزان این روشنایی را هم می توانید در تنظیمات شخصی سازی کنید.

تعیین رفتار اپلیکیشن موقع اتصال کابل USB هم یکی از قابلیت های خوب کافئین است که برای کاربر تسلط بالایی را فراهم می کند. اگر می خواهید که به خواب رفتن نمایشگر را برای اپلیکیشن های مختلف شخصی سازی کنید، مطمئن باشید که کافئین ایده آل ترین گزینه برای این کار محسوب می شود.

این ویجت کاربردی را می توانید همین حالا و به رایگان از لینک های زیر دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از لینک کمکی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • k
    k | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    یه کافیین دیگه هست اون قهوه ای رنگ و اصلیه اونو بگیرید توی میانبر هاتونم میاد

  • mohammad_hasani
    mohammad_hasani | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    سیانوژن داشت اینو

مطالب پیشنهادی