ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا به شکایت کوالکام از اپل رسیدگی خواهد کرد

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا (ITC) از آغاز تحقیقات درباره شکایت کوالکام از اپل خبر داد. این سازمان قصد دارد اتهام نقض پتنت های کوالکام توسط اپل، به دلیل استفاده از مودم های اینتل در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا (ITC) از آغاز تحقیقات درباره شکایت کوالکام از اپل خبر داد. این سازمان قصد دارد اتهام نقض پتنت های کوالکام توسط اپل، به دلیل استفاده از مودم های اینتل در آیفون را بررسی کند.

در ضمن علاوه بر تحقیق در خصوص نقض پتنت توسط کمپانی سازنده آیفون، ITC نحوه قیمت گذاری و منصفانه بودن پیشنهاد کوالکام به اپل برای استفاده از لیسانس های مربوطه را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

بر اساس گزارشات موجود، شرکت کوالکام نه تنها از ITC خواسته ورود آیفون به آمریکا را ممنوع کند، بلکه به دنبال حکمی برای ممنوعیت فروش آیفون هاییست که از فناوری های ارتباطی رقبا (اینتل) استفاده می کنند.

کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا برای تکمیل تحقیقات 45 روز فرصت دارد

لازم به ذکر است که کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا 45 روز فرصت دارد تحقیقات خود را پیرامون شکایت کوالکام از اپل تکمیل کند. پس از اتمام این تحقیقات، نتایج به دفتر ریاست جمهوری آمریکا ارسال شده و بعد از یک دوره بازبینی 60 روزه و در صورت اثبات ادعای کوالکام و تشخیص رئیس جمهور، حکم ممنوعیت واردات و فروش آیفون ابلاغ خواهد شد.

گفتنی است ITC پیش از این نیز رأی به ممنوعیت فروش برخی از محصولات اپل (آیفون 3GS، آیفون 4 و آیپد 3) داده بود اما این تصمیم توسط رئیس جمهور وقت آمریکا، باراک اوباما، وتو شد و اپل توانست به فروش محصولات مورد اشاره ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی