ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام و آزمایش قابلیت اضافه کردن دوستان به استریم های زنده

با توجه به اسکرین شات هایی که اخیرا منتشر شده به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که به کمک آن می توان در این اپلیکیشن دو نفری به استریم زنده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

با توجه به اسکرین شات هایی که اخیرا منتشر شده به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که به کمک آن می توان در این اپلیکیشن دو نفری به استریم زنده ویدیو پرداخت. برای اضافه کردن دوستان به تصاویر زنده خود کار آسانی دارید: کافیست روی آیکن جدیدی که در گوشه پایین و سمت راست تصویر قرار گرفته (آیکن دو شکلک خندان) اشاره کنید تا فهرست دوستان تان نمایان شود.

حالا می توانید یکی از آن ها را به لایو استریم خود اضافه کنید تا صفحه به دو قسمت تقسیم شده و مخاطبین بتوانند هر دوی تان را به طور زنده ببینند. تمام قابلیت های اینستاگرام برای استریم های زنده (ارسال قلب، نظر و ذخیره ویدیو در حافظه) هم در این حالت برای تماشا کنندگان ویدیوی زنده شما فعال هستند.

شایان ذکر است که فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام در ماه می قابلیت مشابهی را به سرویس Facebook Live اضافه کرده بود. اما حالا که اینستاگرام هم این قابلیت را به طور آزمایشی به اپلیکیشن خود آورده هیچ بعید نیست که اسنپ چت، رقیبی که همیشه مورد کپی برداری قرار می گرفت این بار خودش تصمیم به کپی برداری از قابلیت اینستاگرام بگیرد.

اینستاگرام در حال حاضر امکان استریم زنده دو نفره را با جمع کوچکی از کاربران خود آزمایش می کند، اما اعلام کرده که طی ماه های آتی آن را به شکل یک قابلیت رسمی به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی