ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت های هوشمند جدید شرکت Fossil با اندروید وِیر 2 و قیمت 255 دلار معرفی شدند

کمپانی «Fossil» یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه طراحی و تولید ساعت های هوشمند است که اوایل امسال نیز از توسعه بیش از 300 مدل ساعت جدید، در دو نوع لمسی و آنالوگ ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

کمپانی «Fossil» یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه طراحی و تولید ساعت های هوشمند است که اوایل امسال نیز از توسعه بیش از 300 مدل ساعت جدید، در دو نوع لمسی و آنالوگ (با قابلیت نمایش نوتیفیکیشن) خبر داده بود.

ساعت های Fossil از پردازنده اسنپدراگون 2100 و گواهی IP67 برخوردارند

حال این شرکت دو مدل ساعت هوشمند جدید را روانه بازار کرده که هردو مشخصات فنی مشابهی داشته و از چیپست اسنپدراگون 2100، سیستم عامل Android Wear 2.0 (با پشتیبانی از دستیار گوگل و امکان انجام تبادلات مالی) و گواهی IP67 برای مقاومت در مقابل آب (که البته برای شنا کردن مناسب نیست) بهره مند هستند.

همچنین لازم به ذکر است که محصولات جدید Fossil به اسم های «Q Venture» و «Q Explorist»، در رنگ های متالیک و طلایی و با بندهای فلزی و چرمی به بازار عرضه می شوند.

ردیف بالا Q Venture و ردیف پایین Q Explorist

تفاوت اصلی دو مدل در اندازه صفحه نمایش (که برای Q Venture معادل 42 میلیمتر و برای Q Explorist برابر 44 میلیمتر) و همچنین دو دکمه اضافی در نسخه بزرگتر بوده که هر دو مدل دارای ضخامت 12 میلیمتری هستند.

در نهایت گفتنی است ساعت های هوشمند Q Venture و Q Explorist هم اکنون با قیمتی بین 255 تا 275 دلار (بسته به مدل ساعت و نوع بند) از وبسایت رسمی شرکت Fossil قابل خریداری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی