ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه راه سامسونگ عرضه گلکسی نوت ۸ در ۲۴ شهریور را تایید می کند

گلکسی نوت ۸ سامسونگ طبق اخبار و شایعات مختلف در تاریخ یکم شهریورماه رونمایی می شود و بعد از مراسم معرفی فرایند عرضه دستگاه به بازار آغاز می گردد. گزارشی از کره جنوبی به دست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

گلکسی نوت ۸ سامسونگ طبق اخبار و شایعات مختلف در تاریخ یکم شهریورماه رونمایی می شود و بعد از مراسم معرفی فرایند عرضه دستگاه به بازار آغاز می گردد.

گزارشی از کره جنوبی به دست آمده که ظاهرا حاوی اطلاعاتی در خصوص نقشه راه سامسونگ برای فروش نوت ۸ است.

این گزارش تصریح می کند که سامسونگ قصد دارد نوت ۸ را در تاریخ ۲۴ شهریورماه وارد بازار کند. در این خبر همچنین اشاره شده که مدت زمان در نظر گرفته شده برای پیش سفارش این موبایل کوتاه تر از بازه زمانی در نظر گرفته شده برای گلکسی اس ۸ خواهد بود.

به این ترتیب مشتریان این موبایل در کشور کره جنوبی قادر خواهند بود که نوت ۸ را بین تاریخ های دهم تا نوزدهم شهریورماه سال جاری سفارش دهند و این درحالیست که علاقمندان به گلکسی اس ۸ یک روز بیشتر برای سفارش گذاری این موبایل زمان داشتند.

اما در بازه زمانی مقرر در سال قبل، کاربران مجموعا بیش از یک میلیون دستگاه اس ۸ را سفارش گذاری کردند، حال اینکه نوت ۸ نیز با همین استقبال روبرو می شود یا خیر مساله ایست که درک آن نیازمند گذر زمان خواهد بود.

همانطور که می دانید دو سالی می شود که از عضو جدید خانواده نوت خبری نیست و با در نظر داشتن همین موضوع اپراتورهای موبایلی کره پیش بینی کرده اند که نوت ۸ با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شود.

بعد از طی شدن بازه زمانی ده روزه، سامسونگ نسخه جدید از فبلت محبوب خود را در تاریخ ۲۴ شهریور به بازار عرضه می کند. البته آن دسته از افرادی که در مهلت مقرر موفق به سفارش گذاری برای نوت ۸ نشوند می توانند پرچمدار بعدی شرکت کره ای را  کمی بعد از این تاریخ خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    پس گلکسی اف ای کی میاد بازار

مطالب پیشنهادی