ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بعد از اپ موبایل، به زودی حالت شب به نسخه دسکتاپ توییتر هم اضافه می شود

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته بود که توییتر حالت شب/تاریک را به اپلیکیشن های iOS و اندروید خود اضافه کرد. با فعال کردن این حالت رنگ غالب توییتر از سفید به سرمه ای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته بود که توییتر حالت شب/تاریک را به اپلیکیشن های iOS و اندروید خود اضافه کرد. با فعال کردن این حالت رنگ غالب توییتر از سفید به سرمه ای تغییر می کند تا هنگام خواندن توییت ها در شب یا نور کم به چشمان شما آسیب کمتری وارد شود.

این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد

مطابق اسکرین شات هایی که ساعاتی پیش منتشر شده، به نظر می رسد توییتر قصد دارد که به زودی این قابلیت مفید را به نسخه دسکتاپ هم بیاورد. 9to5Google گزارش می دهد که برای فعال شدن حالت شب در دسکتاپ، کافیست روی عکس پروفایل تان در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید تا در منوی ظاهر شده گزینه مخصوص این کار را ببینید.

از شواهد و قرائن پیداست که این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و جهت تست در اختیار جمع محدودی از کاربران توییتر قرار گرفته. یکی از مقامات توییتر نیز در مصاحبه با منبع خبر این موضوع را تأیید کرده است.

با این حال این مقام مسئول در مورد زمان عرضه حالت شب برای عموم کاربران هیچ صحبتی به میان نیاورده، اما می توان پیش بینی کرد که تا آن روز فاصله زیادی نداشته باشیم. البته اگر نمی خواهید تا آن زمان منتظر بمانید، در حال حاضر افزونه هایی برای مرورگر کروم هستند که همین کار را برایتان انجام می دهند که می توانید همین حالا آن ها را از فروشگاه کروم دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی