ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسما تایید شد: دوربین ال جی V30 به لنزهایی با گشودگی دیافراگم f/1.6 مجهز می شود

ال جی تقریبا هیچ مهارتی در حفظ اسرار مربوط به تلفن های همراهش ندارد و یا می گذارد آن ها به راحتی لو بروند یا خودش تک تک ویژگی های موبایلش را پیش از معرفی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

ال جی تقریبا هیچ مهارتی در حفظ اسرار مربوط به تلفن های همراهش ندارد و یا می گذارد آن ها به راحتی لو بروند یا خودش تک تک ویژگی های موبایلش را پیش از معرفی رسمی به مخاطبان می گوید و حرفی ناگفته باقی نمی گذارد. در حالی که ال جی V30 قرار است در تاریخ ۹ شهریور در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود، ال جی یک ویژگی دیگر این موبایل را معرفی کرد.

V30 قرار است اولین تلفن همراه با گشودگی دیافراگم f/1.6 باشد که در مقایسه با لنزهای f/1.8 اجازه ورود ۲۵ درصد نور بیشتر را می دهد. تلفن هایی نظیر آیفون ۷ که قدرت تصویربرداری فوق العاده ای دارند لنز f/1.8 دارند و حالا V30 می تواند تصاویری شاداب تر ارائه دهد. جدا از دهانه بازتر لنز، در دوربین جدید از لنز شیشه ای استفاده شده که به گفته ال جی سبب می شود همه چیز شفاف تر و بیشتر شبیه به واقعیت باشد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا یکی یا هر دو دوربین پشتی V30 قرار است به این فناوری مجهز شوند چون همانطور که می دانید و در تصویر بالا هم مشخص است، V30 دارای دوربین دوگانه است.

از دو سال پیش تاکنون، ال جی سعی کرده تا با سری V تمرکز خاصی روی محتوای چند رسانه ای داشته باشد. با V10 شاهد یکی از بهترین دوربین های بازار بودیم، سال قبل با V20 هم بهترین صدا را در بین همه تلفن های همراه داشتیم. احتمالا V30 می خواهد هر دو ویژگی را یک جا ارائه دهد.

جالب اینکه V30 قرار است ضمن حفظ نمایشگر ۶ اینچی OLED، اما از V20 بدنه کوچکتری داشته و همانند LG G6 نسبت تصویر ۲:۱ ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    باتریشو 4000بزنه میخرمش

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

      ال جی با استفاده از فناوری کپسوله کردن پیشرفته و اسکن پیکسل مشکل سوختن پیکسل که در گذشته فناوری OLED رو تحت تأثیر قرار می‌داد با فناوری P-OLED در محصول بعدی ال‌جی به طور کل برطرف کرده . فناوری کپسوله کردن به میزان قابل توجهی اکسید شدن پیکسل‌ها را کاهش می‌ده و فناوری اسکن پیکسل ال‌جی باعث می‌شود هر پیکسل انرژی کمتری را دریافت کند که این امر به ذخیره قدرت باتری هم کمک می‌کند. پس حتما میزان باتری که ال جی برای وی 30 میذاره با توحه به ابتکاراتی که توش داره مناسب هست براش نه کمتر و نه بیشتر به بهای قیمت بالاتر!

  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

    ایول بهش حتما میخرمش

مطالب پیشنهادی