ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حالا همه می توانند قابلیت های جدید ایکس باکس وان را پیش از ارائه رسمی تست کنند

از زمانی که ایکس باکس وان عرضه شد، تعداد محدودی از کاربران قادر بودند تا به آخرین ورژن از آپدیت ها دسترسی پیدا کرده و پیش از ارائه رسمی، در فاز بتای آن مشارکت کنند. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

از زمانی که ایکس باکس وان عرضه شد، تعداد محدودی از کاربران قادر بودند تا به آخرین ورژن از آپدیت ها دسترسی پیدا کرده و پیش از ارائه رسمی، در فاز بتای آن مشارکت کنند. اما مایکروسافت این سیاست را از ابتدای امسال تغییر داد و کاربران حالا می توانند راحت تر از هر زمان دیگری بدون دعوتنامه یا دردسری خاص، در برنامه Xbox Insider مشارکت کنند.

از ابتدای امسال همه قادر بودند تا در برنامه مذکور مشارکت کنند اما نسخه بتا فقط چندی پیش از ارائه رسمی در اختیارشان قرار می گرفت اما حالا تمام مراحل و تمام آپدیت ها در همان زمان در اختیار کاربران قرار می گیرند.

مایکروسافت با شرکت های بازی سازی در تلاش هستند تا قابلیت ویژه ای هم برای کاربران Xbox Insiders ارائه دهند. برای مثال پیش از ارائه کامل بازی Sea of Thieves به بازار، اعضای این برنامه می توانند بازی را در مراحل ساخت دنبال کرده و نظرات خود را برای سازندگان ارسال کنند.

البته اگر به دنبال این نیستید که در جریان آخرین و کوچکترین تغییرات قرار بگیرید و اگر اینترنت حجمی دارید، به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که در این برنامه مشارکت کنید. بهتر است صبر کنید تا آپدیت بدون نقص و نهایی منتشر شده از سوی مایکروسافت را دانلود کنید. اما اگر حسابی طرفدار اکس باکس هستید و می خواهید همه اتفاقات را دنبال کنید، مایکروسافت این کار را برای شما ساده تر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arash Ordibehesht
    Arash Ordibehesht | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

    من قبلا عضوش بودم، هر روز کل اینترنت خونه رو میخورد. روزی 2-3 گیگ آپدیت میداد. در اصل هر تغییری که میداد کل فریمور رو مجبور بودی دانلود کنی

مطالب پیشنهادی