ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تی موبایل از اسمارت فون اقتصادی Revvl به همراه اندروید نوقا رونمایی کرد

اپراتور مخابراتی T-Mobile به تازگی بر شایعات و گمانه زنی های چند وقت اخیر پایان داده و از موبایل Revvl رونمایی کرده است؛ یک اسمارت فون اقتصادی جدید که قرار است کارایی های گوناگونی برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

اپراتور مخابراتی T-Mobile به تازگی بر شایعات و گمانه زنی های چند وقت اخیر پایان داده و از موبایل Revvl رونمایی کرده است؛ یک اسمارت فون اقتصادی جدید که قرار است کارایی های گوناگونی برای مشتریانی داشته باشد که نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند. اگرچه این موبایل صرفاً Revvl نامیده می شود (و نه Revvl T1 که در شایعات شنیده می شد)، تی موبایل تاکید کرده این تنها نخستین عضو خانواده Revvl خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی مدل های آتی معرفی می گردند.

موبایل Revvl از همین حالا برای خرید در دسترس مشتریان قرار گرفته و 125 دلار قیمت دارد. علاقه مندان به تهیه این موبایل می توانند به لطف برنامه «JUMP! On Demand» تی موبایل، Revvl را تنها با پرداخت 5 دلار در هر ماه مال خود کنند.

Revvl که سیستم عامل اندروید 7 نوقا را به اجرا در می آورد، نسبت به قیمت گذاری خود بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد. از جمله مشخصات این دستگاه می توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، اسکنر اثر انگشت، دو گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. علاوه بر این، Revvl به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم مجهز شده که هر دو فلاش LED دارند.

گذشته از معرفی Revvl، تی موبایل اعلام کرده که برنامه On Demand خود را گسترش داده و موبایل های ارزان قیمت بیشتری را به آن می افزاید. بنابراین از امروز مشتریان علاقه مند می توانند موبایل هایی نظیر گلکسی J3 پرایم سامسونگ، K20 Plus ال جی و ZTE ZMax Pro را از طریق این اپراتور خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    انگار دادن از رو موتورولا بسازنش? ? ?

مطالب پیشنهادی