ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Mi MIX 2 شیائومی می میکس 2
تکنولوژی

سه تصویر تازه منتسب به موبایل بدون حاشیه Mi MIX 2 شیائومی

تقریباً هفته ای نیست که در آن خبر یا تصویری جدید در خصوص نسل دوم موبایل بدون حاشیه Mi MIX 2 شیائومی در فضای مجازی منتشر نشود. در آخرین این موارد سه رندر جدید منتسب به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

تقریباً هفته ای نیست که در آن خبر یا تصویری جدید در خصوص نسل دوم موبایل بدون حاشیه Mi MIX 2 شیائومی در فضای مجازی منتشر نشود. در آخرین این موارد سه رندر جدید منتسب به این موبایل منتشر شده که حاشیه های بسیار ناچیز نمایشگر آن را به خوبی نشان می دهد.

هیچ سنسوری در بالای نمایشگر Mi MIX 2 حضور ندارد

همان طور که مشاهده می کنید هیچ گونه سنسوری در بخش بالایی صفحه نمایش وجود ندارد و بلندگو نیز به صورت نواری بسیار باریک در بالاترین نقطه قابل مشاهده است. همین وضع در خصوص حاشیه های دو طرف نیز وجود دارد.

تنها در بخش پایینی است که می توانید نواری بسیار باریک را در فاصله بین نمایشگر و لبه دستگاه ببینید. به طور حتم در همین جا است که حسگرهای ضروری همچون نورسنج و مجاورت قرار خواهند داشت. به احتمال زیاد نیز دوربین سلفی با از جا بلند شدن بخشی از بدنه پشتی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. گرچه هیچ بعید نیست که سنسور این دوربین نیز در همان نوار باریک پایینی تعبیه شود.

بدین ترتیب Mi MIX 2 شیائومی در زمان عرضه بالاترین نسبت اشغال پنل جلویی توسط نمایشگر را به خود اختصاص خواهد داد. به نظر می رسد نمایشگر در دو طرف کمی انحنا خواهد داشت، ضمن این که جک هدفون نیز در کنار ورودی USB-C مشاهده نمی شود.

منبع انتشار این عکس ها مدعی شده که شیائومی Mi MIX 2 را با یک نمایشگر ۶.۴ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار خواهد کرد.

پیش از این قیمت موبایل مذکور ۴ هزار یوآن معادل ۶۰۰ دلار اعلام شده بود، اما این منبع جدید قیمت مدل پایه می میکس 2 را ۵ هزار یوآن یا ۷۴۹ دلار می داند. این محصول قرار است در سه ماهه آخر سال جاری میلادی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    به نظر من سنسور مجاورت حتماً باید بالای گوشی باشه. موقع مکالمه فقط بلندگوی گوشیه که نزدیک گوش میشه. بقیه قسمتهای گوشی ممکنه از صورت فاصله داشته باشه و در اینصورت سنسور مجاورت به خوبی عمل نمیکنه

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    اگه اینو تولید کنه واقعا کار بزرگی کرده

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    فقط شیاعومی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی