ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل HTC Ocean Life اواخر امسال تحت عنوان U11 Life عرضه می شود

بنابر گزارش های تازه، موبایل HTC U11 Life (که پیشتر با نام HTC Ocean Life شناخته می شد) قرار است اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود؛ هرچند که این تاریخ عرضه به صورت دقیق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

بنابر گزارش های تازه، موبایل HTC U11 Life (که پیشتر با نام HTC Ocean Life شناخته می شد) قرار است اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود؛ هرچند که این تاریخ عرضه به صورت دقیق مشخص نشده. با این همه، تنها چهار ماه از سال 2017 باقی مانده و بنابراین طی دو سه ماه آتی احتمالاً شاهد معرفی رسمی دستگاه خواهیم بود.

اسمارت فون U11 Life قرار است نسخه ای متفاوت از U11 باشد که پرچمدار فعلی کمپانی HTC به حساب می آید و از منظر مشخصات سخت افزاری، اندکی از U11 ضعیف تر خواهد بود. با این همه، طراحی دستگاه تفاوت چندانی با U11 ندارد و مشتریان علاقه مند می توانند با صرف هزینه ای کمتر، موبایلی با همان استایل شیک داشته باشند.

U11 Life به همراه نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD به بازار می آید که به شکل قابل توجهی با نمایشگر 5.5 اینچی U11 و رزولوشن Quad HD آن تفاوت دارد. حسگر اثر انگشت دستگاه، روی پنل جلویی قرار گرفته که به عنوان دکمه هوم هم عمل می کند و از این لحاظ، تفاوتی با سایر اعضای خانواده U ندارد.

اگرچه HTC تغییراتی در U11 Life به وجود آورده تا قیمت دستگاه را کاهش دهد، خبر خوب آن است که Edge Sense از این اسمارت فون حذف نشده و کماکان می توان با فشردن کناره های دستگاه، کارهای مختلفی مانند اجرای یک اپلیکیشن مشخص را به انجام رساند. در گزارش ها آمده که دوربین اصلی U11 Life، سنسوری 16 مگاپیکسلی خواهد داشت که به قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز شده و دوربین جلو هم 16 مگاپیکسل است.

در نهایت، از دیگر مشخصات دستگاه می توان به چیپست اسنپدراگون 630 کوالکام و 32 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد؛ میزان رم دستگاه هنوز مشخص نشده اما احتمالاً باید منتظر رم 4 گیگابایتی باشیم. ضمناً گفته می شود که دستگاه استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دریافت کرده و هدفون های USonic در جعبه قرار گرفته اند تا تجربه شنیداری پیشرفته ای برای کاربران به ارمغان آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    خود u11 نیومده نسخه جدیدش داره میاد:|

  • haameed
    haameed | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    کاش قیمت مناسبی داشته باشه
    نه مثل تن لایف استایل که از خود تن گرون تر وارد ایران شد? ?

مطالب پیشنهادی