ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا از یک ماژول گیم پد برای موبایل های خانواده Moto Z رونمایی کرد

موتورولا به تازگی از ماژول موتو ماد جدیدی برای موبایل های سری Moto Z رونمایی کرده که در واقع گیم پدی با قیمت 80 دلار است و تا دو هفته دیگر فروش آن آغاز می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

موتورولا به تازگی از ماژول موتو ماد جدیدی برای موبایل های سری Moto Z رونمایی کرده که در واقع گیم پدی با قیمت 80 دلار است و تا دو هفته دیگر فروش آن آغاز می شود.

این گیم پد، شکل و شمایلی مانند تمام گیم پدهای استاندارد داشته و به دو آنالوگ، یک D-Pad، چهار دکمه فیزیکی و دکمه های تریگر مجهز شده است. علاوه بر این، گیم پد مورد اشاره از یک باتری 1035 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد که به ادعای موتورولا، تا هشت ساعت به عمر باتری موبایل کاربر می افزاید.

از آن جایی که ماژول جدید به صورت مستقیم به دستگاه متصل می شود و نه از طریق بلوتوث، کاربران با هیچ مشکلی نظیر لگ مواجه نمی شوند و می توانند به راحتی از آن روی موبایل هایی نظیر Moto Z2 Force و Moto Z2 Play استفاده نمایند. با این حال، طول تقریبا 22 سانتی متری و قطر 2.5 سانتی متری ماژول سبب می شود هنگام به دست گرفتن گیم پد، چندان احساس راحتی نداشته باشید.

گفتنی است که موتورولا کماکان به توسعه ماژول های جدید برای خانواده Moto Z ادامه می دهد و چندی پیش از دوربینی 360 درجه ای با قیمت 300 دلار رونمایی کرد. این کمپانی در حال حاضر، مشغول توسعه یک ماژول برای دستیار صوتی الکسا است و به زودی می توانیم شاهد موتو مادهای دیگری مانند باتری اضافه و ماد شارژ وایرلس نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    عالیه،شیوه ای که الجی در ماژولار کردن موبایل ها در پیشگرفت افتضاح بود،ولی این خوبه،اگه یه استانداردی بین شرکت ها تعریف بشه که مادها به محصولات تمام شرکت ها بخوره عالی میشه.

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    چ بازی هایی باهاش سازگاره مهمه

مطالب پیشنهادی