ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه موبایل بازی تایتان فال منتشر شد

نزدیک به سه ماه پیش شرکت الکترونیک آرتز با همکاری کمپانی معروف Nexon نسخه موبایل بازی تایتان فال را تحت عنوان Titanfall: Assault معرفی کرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

نزدیک به سه ماه پیش شرکت الکترونیک آرتز با همکاری کمپانی معروف Nexon نسخه موبایل بازی تایتان فال را تحت عنوان Titanfall: Assault معرفی کرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، این اپلیکیشن منتشر شده و هم اکنون می توانید با دانلود آن طعم جنگ ربات های عظیم را روی تلفن های هوشمند بچشید.

از دیدگاه گیم پلی برای ساخت Titanfall: Assault الهامات زیادی از عنوان کلش رویال گرفته شده است و حتی با وجود تفاوت ها میان مکانیزم های مبارزات این دو بازی، در بعضی بازخوردها آن را یک کلون از ساخته معروف کمپانی سوپرسل به حساب می آوردند.

در اینجا بیش از حمله می توانید کارت های خود را بین سربازان یا ربات ها انتخاب نموده و سپس طی جنگ های تن به تن و همزمان به رقابت با بقیه بازیکن ها بپردازید. هدف شما هم این است تا سه نقطه از نقشه که مشخص شده را به دست آورید یا منطقه اصلی رقیب را نابود کنید.

Titanfall: Assault که به نوعی ترکیب دو سبک کارتی [برای انتخاب سربازان] و MOBA [به خاطر چگونگی طراحی نقشه ها] به حساب می آید، رایگان بوده و فعلا از بین 12 هزار رای توانسته میانگین امتیازی 4.1 را در فروشگاه گوگل پلی کسب کند. این عنوان را هم اکنون می توانید برای اندروید یا iOS دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hosss021
    hosss021 | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

    این سبک بازی دیگه کسی بلزی نمیکنه وقت گیره و هیجانی نداره . بیشتر باید رو بازی های سوم شخص شوتر کار کنن

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

      به نظر من اصلا بازی روی گوشی بی معنیه حالا هر نوع بازی باشه.اگر سبک شوتر باشه کنترلش سخته و حالا سبک های دیگه هم مشکلات خودشونو دارن

    • Amir_Safari
      Amir_Safari | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

      اتفاقا این جور بازی ها کاملا مناسب صفحه لمسی گوشی هاست،البته من اینو بازی نکردم ولی اگه مثل کلش رویال باشه،بهترین سبک برای بازی های گوشیه،در حالی که بازی های شوتر اگه انگشتان بزرگی داشته باشی کاملا اعصاب خورد کنه . وبیشتر از یک ربع نمیتونی بازی کنی.

مطالب پیشنهادی