ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیفیت لپ تاپ های سرفس بوک
تکنولوژی

اعلام نرخ بالای نارضایتی کاربران از رایانه های سرفس و واکنش مایکروسافت به این خبر

منبع معتبری چون وبسایت «Consumer Reports» پیش از این دیدگاه های مثبتی را در خصوص کیفیت لپ تاپ های جدید سرفس مایکروسافت (پارامترهایی چون قدرت پردازشی، توان باتری و کیفیت نمایشگر) منعکس کرده بود. اما ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

منبع معتبری چون وبسایت «Consumer Reports» پیش از این دیدگاه های مثبتی را در خصوص کیفیت لپ تاپ های جدید سرفس مایکروسافت (پارامترهایی چون قدرت پردازشی، توان باتری و کیفیت نمایشگر) منعکس کرده بود. اما این وبسایت به تازگی و به دنبال انتقادهای متعدد در خصوص پایداری و قابل اطمینان بودن این محصولات برچسپ «پیشنهادی» (recommended) را از روی آنها برداشته است.

بر طبق گزارشات، ۲۵ درصد از کاربران سرفس ها بابت ایرادات دستگاه خود ناراضی هستند

در وبسایت مورد اشاره حدود ۹۰ هزار کاربر دیدگاه خود را در خصوص لپ تاپ های سرفس خریداری شده در خلال سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ اعلام کرده اند که بر این اساس حدود ۲۵ درصد از این افراد بابت هنگ کردن های متعدد، خاموش شدن های گاه و بی گاه و یا عدم پاسخگویی نمایشگر لمسی لپ تاپ های خود در پایان دومین سال استفاده ابراز نارضایتی کرده اند.

چهار محصول مایکروسافت که رتبه آنها کاهش پیدا کرده شامل مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی سرفس لپ تاپ و مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی سرفس بوک می شوند.

خبر بدتر آن است که Consumer Reports اعلام داشته، به دلیل احتمال بالای عدم پایداری و اطمینان لازم، پس از این دیگر هیچ کدام از لپ تاپ ها و تبلت های مایکروسافت برچسب «پیشنهادی» دریافت نخواهند کرد.

«جری بیلینسون» (Jerry Beilinson) از Consumer Reports در این باره می گوید: «اگر شما تمایل دارید دستگاهی را خریداری کنید که تا چند سال به راحتی شما را همراهی کند، بهتر است به سراغ برندی بروید که رتبه اطمینان بالایی را از طرف کاربران دریافت کرده است.» او در ادامه اعلام کرد که محصولات اپل از این جهت بالاترین رتبه را در Consumer Reports به خود اختصاص داده اند.

البته لازم به یادآوری است که محصولی مانند مک بوک پرو مدل ۲۰۱۷ نیز به دلیل مشکلات متعدد باتری، در اوایل سال جاری از لیست محصولات پیشنهادی این وبسایت خارج شده بود.

کمپانی مایکروسافت در اولین واکنش به این گزارش با ارسال بیانیه ای برای Consumer Reports اعلام کرد که از نظر این شرکت چنین گزارش هایی انعکاس دهنده دیدگاه واقعی کاربران در خصوص سرفس ها نیست و نمی تواند افزایش رضایتمندی آنها در طی ارائه نسل های مختلف از این محصولات را طی سال های گذشته نشان دهد.

پس از آن پانوس پانای به عنوان معاون ارشد مدیرعامل در زمینه محصولات مایکروسافت در بیانیه ای جداگانه گفت:

مایکروسافت نرخ بروز اشکال نسبت به هر دستگاه سرفس را کمتر از یک درصد می داند

«ما به محصولات خود و کارهای جذابی که کاربران ما با آنها انجام می دهند افتخار می کنیم. ما به جد پشتیبان کیفیت و پایداری محصولات خانواده سرفس هستیم و من با اطمینان به شما می گویم که هیچ زمانی بهتر از امروز برای خرید یکی سرفس نیست.»

مایکروسافت می گوید که آنها در طی این چند سال چیزهای زیادی در مسیر تولید سرفس ها آموخته اند و با وجود یکی دو اشکال، نرخ پس دادن محصولات فروخته شده خاصی چون تبلت سرفس پروی ۴ و لپ تاپ سرفس بوک بسیار کمتر از ۲۵ درصد اعلامی از سوی Consumer Reports است.

کمپانی ردموندی مدعیست که نرخ بروز اشکال به ازای هر دستگاه در محصولات سری سرفس حالا به کمتر از یک درصد رسیده است. آنها می پذیرند که تبلت ها و لپ تاپ های این کمپانی در شروع تا حدودی متزلزل نشان داده اند، اما در حال حاضر نرخ بروز اشکال در آنها در مقایسه با سایر محصولات دیگر کمپانی ها به هیچ وجه بیشتر نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    من از خریدش پشیمونم

  • hosseinrmn
    hosseinrmn | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    سرفیس پرو 4 من که تا الان عالی و بدون نقص بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی