ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نخستین ساعت هوشمند Fitbit
تکنولوژی

انتشار رندرهای نهایی نخستین ساعت هوشمند Fitbit

بزرگترین تولید کننده گجت های پوشیدنی برای آن که بتواند یک ساعت هوشمند با برند خود را عرضه کند، دو کمپانی تولید کننده این محصول یعنی «Pebble» و «Vector» را به مالکیت خود درآورده است. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بزرگترین تولید کننده گجت های پوشیدنی برای آن که بتواند یک ساعت هوشمند با برند خود را عرضه کند، دو کمپانی تولید کننده این محصول یعنی «Pebble» و «Vector» را به مالکیت خود درآورده است.

این ساعت تمام سنسورهای مرتبط با سلامتی را داراست

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که نخستین اسمارت واچ خود را در سه ماهه چهارم امسال و همزمان با فصل تعطیلات روانه بازار خواهد کرد. حال هرقدر که به آن تاریخ نزدیک تر می شویم حجم اخبار و تصاویر درز کرده از این محصول بیشتر می شود.

در تازه ترین این موارد وبسایت Wareable به رندرهای تبلیغاتی این ساعت دست یافته است. رندرهایی که به نظر می رسد نشان دهنده طراحی نهایی نخستین ساعت هوشمند با برند Fitbit هستند.

همان طور که از تصاویر قابل مشاهده است، این محصول در دو تیپ رنگ بندی عرضه می شود. تیپ اول شامل بدنه طلایی و بند آبی و تیپ دوم متشکل از بدنه نقره ای و بند خاکستری است.

فیت بیت برای ساعت هوشمند خود مجموعه ای کامل از سنسورها را فراهم آورده تا برای ردیابی فعالیت های بدنی و علائم حیاتی چیزی کم نداشته باشد. سه دکمه فیزیکی نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که به طور حتم کار با آن را ساده تر می کند.

طبق اعلام Fitbit، این ساعت هوشمند از پلتفرم نرم افزاری اختصاصی برخوردار خواهد بود و قرار است به زودی SDK لازم جهت توسعه اپلیکیشن برای این ساعت عرضه شود. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و مناطق عرضه نخستین ساعت هوشمند Fitbit در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی