ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی ممکن است طی سه ماهه سوم، موبایل های بیشتری نسبت به اپل عرضه کند

به تازگی گزارشی منتشر شده که پیش بینی می کند کمپانی چینی هوآوی، طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی که آخر ماه سپتامبر به پایان می رسد، موبایل های بیشتری نسبت به اپل به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به تازگی گزارشی منتشر شده که پیش بینی می کند کمپانی چینی هوآوی، طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی که آخر ماه سپتامبر به پایان می رسد، موبایل های بیشتری نسبت به اپل به بازار عرضه می کند. هوآوی تا به امروز بارها گفته که برای پشت سر گذاشتن سامسونگ و اپل تا سال 2021 و تبدیل شدن به تولیدکننده شماره یک موبایل در جهان برنامه ریزی کرده است.

زنجیره تامین کنندگان هوآوی می گوید که این کمپانی انتظار دارد موبایل های سری M و P، عملکرد خوبی طی سه ماهه سوم از خود به جای بگذارند و انتظارات از موبایل های تحت برند «آنر» نیز بالاست. طی سه ماهه سوم، هوآوی احتمالاً 40 میلیون دستگاه به بازار بفرستد که اندکی از رقم 38.5 میلیونی سه ماهه دوم بیشتر است.

در همین حال، این احتمال وجود دارد که میزان عرضه اپل در سه ماهه جولای تا سپتامبر با کاهش روبرو شود. در واقع طی این بازه زمانی، انتظار می رود که مشتریان از خرید مدل های مختلف آیفون دست نگه داشته و برای رونمایی مدل جدیدتر سال 2017 منتظر باقی بمانند. اپل طی سه ماهه سوم سال مالی خود (یعنی از آوریل تا ژوئن) حدود 41.4 میلیون دستگاه به بازار فرستاد.

در پایان سه ماهه دوم سال تقویمی که مدتی پیش به پایان رسید، هوآوی سهمی 11.3 درصدی از بازار اسمارت فون در سراسر جهان داشت و سهم 12 درصدی اپل که باعث جلو افتادن آن در برابر همتای چینی شده، به معنای عرضه تنها 2.5 میلیون واحد بیشتر است. در حالی که مشتریان اپل منتظر رونمایی آیفون 8 باقی می مانند، هوآوی بهترین فرصت را در اختیار دارد تا اپل را از رده دوم بیشترین سهم از بازار اسمارت فون ها به پایین بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی