ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماژول Gamepad mod برای موبایل های موتورولا
تکنولوژی

ماژول Gamepad برای موبایل های موتورولا دو هفته دیگر راهی بازار می شود

از ارائه ایده ماژول های چسبنده موتورولا موسوم به «MotoMod» بیش از یک سال می گذرد و این کمپانی در این مدت تعدادی از ماژول های جالب و کاربردی را برای موبایل های پشتیبانی کننده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

از ارائه ایده ماژول های چسبنده موتورولا موسوم به «MotoMod» بیش از یک سال می گذرد و این کمپانی در این مدت تعدادی از ماژول های جالب و کاربردی را برای موبایل های پشتیبانی کننده عرضه کرده است. در جدیدترین این موارد قرار است تا دو هفته دیگر ماژول جدید Gamepad نیز به این جمع افزوده شود.

با هزینه کمتر می توان یک دسته کنسول نسل هشتمی برای موبایل خود بخرید

ماژول Gamepad mod قرار است با قیمت ۷۹ دلار و از روز ۳ شهریور در دسترس خریداران قرار بگیرد. البته قیمت نسبتاً بالا در کنار این واقعیت که ماژول مذکور تنها از طریق اپراتور ورایزن به فروش می رسد، سبب شده تا حدودی از هیجان انتشار این خبر کاسته شود.

لازم به یادآوری است که شما می توانید با هزینه ای کمتر یک دسته کنسول پلی استیشن ۴ یا اکس باکس وان را خریداری کنید و از آن روی PC یا موبایل های هوشمند با هر برندی استفاده نمایید. گرچه بر خلاف Gamepad mod، هیچ کدام از این دسته ها نمی توانند ۱۰۳۵ میلی آمپر ساعت به ظرفیت باتری موبایل شما بیافزایند.

هنوز مشخص نیست که ماژول مورد بحث کی در بازارهای خارج از ایالات متحده عرضه خواهد شد. ضمن این که قیمت آن نیز در سایر نقاط دنیا مشخص نیست. با این وجود به طور حتم برای دریافت این اطلاعات چندان منتظر نخواهیم ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نوین
    نوین | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    ال جی اینم نزد برای گوشیاش :)) فقط ادعا ,ادعای خالص .

مطالب پیشنهادی