ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در پتنت تازه مایکروسافت بدنه فلزی سرفس فون در نقش آنتن ظاهر شده است

از ابتدای امسال اطلاعات مربوط به تعداد زیادی از پتنت‌ های متعلق به مایکروسافت در فضای مجازی قرار گرفت که البته تعداد زیادی از آنها نیز طبق شایعات به موبایل سرفس فون مربوط می شدند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

از ابتدای امسال اطلاعات مربوط به تعداد زیادی از پتنت‌ های متعلق به مایکروسافت در فضای مجازی قرار گرفت که البته تعداد زیادی از آنها نیز طبق شایعات به موبایل سرفس فون مربوط می شدند.

آخرین سند در همین رابطه روز پنجشنبه هفته گذشته منتشر گردید که نخستین بار در فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی درخواست ثبت آن تسلیم اداره پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا شده بود.

عنوان پتنت «کاور دستگاه در نقش آنتن آن» است که در اصل موبایلی با بدنه فلزی را به تصویر می کشد و آنطور که عنوانش نشان می دهد، بدنه فلزی نقش نوعی آنتن را هم ایفا می نماید.

از آنجا که دستگاه به خاطر طراحی کتابی شکلش حول لولایی که در مرکز آن واقع شده مرتبا به طرفین حرکت خواهد نمود روشن است که وقتی دست کاربر آنتن را در زمان استفاده از موبایل لمس می‌ نماید به نوعی در عملکرد آن اختلال ایجاد می نماید. با این اتفاق شدت سیگنال ها تحت تاثیر نوعی اثر دومینو شکل کم می شود و به همین خاطر طراح پتنت تصمیم گرفته که از کل بدنه فلزی دستگاه به عنوان آنتن بهره بگیرد.

Antti Karilainen فردیست که این پتنت را طراحی کرده و در اصل یک کارشناس آنتن و فرکانس رادیویی است که تاکنون روی پروژه های متعددی در این زمینه برای مایکروسافت کار کرده است.

البته تا به امروز مایکروسافت در مورد عرضه هرگونه موبایل تحت برند سرفس فون سکوت اختیار کرده است اما اسناد مربوط به پتنت های این شرکت در همین رابطه چیزی غیر از این را نشان میدهند.

هرچند برخی باور دارند که اگر چنین محصولی هم در دست ساخت باشد احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ از عرضه آن خبری نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • slashmasoud
    slashmasoud | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    تنها امید مایکروسافت به بازار موبایل. امیدوارم زودتر معرفی بشه
    ------------------------------------------
    http://www.aparat.com/slashmasoud

مطالب پیشنهادی