ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی HTC از فصل دوم ۲۰۱۷؛ زیان خالص رو در روی امید

شرکت HTC گزارش خود از عملکرد مالی اش در فصل دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده و خبر می‌دهد که برای نهمین فصل مالی پیاپی، با زیان روبه‌رو شده است. در این دوره مالی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شرکت HTC گزارش خود از عملکرد مالی اش در فصل دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده و خبر می‌دهد که برای نهمین فصل مالی پیاپی، با زیان روبه‌رو شده است. در این دوره مالی که در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان رسیده، شرکت HTC  با زیان ۷۲.۴۷ میلیون دلاری رو به رو شده است.

زیان خالص HTC در این دوره پس از کسر مالیات، رقم ۶۴ میلیون دلار بوده است اما شرکت تایوانی عنوان می‌کند که همچنان به آینده امیدوار است و تصور می‌کند که می‌تواند در دوره‌های بعدی، این اتفاقات را جبران کند.

بخشی از این امیدواری، مربوط به افزایش درآمد HTC در سه ماه یاد شده است. کمپانی تایوانی در این دوره درآمدی بیش از ۵۳۰ میلیون دلار را کسب کرده که در مقایسه به دوره اول مالی در سال ۲۰۱۷، شامل رشدی ۱۱ درصدی است. اچ تی سی خاطرنشان می‌کند که عملکرد موبایل U11، مثبت بوده و باعث شده تا رشد در فروش خود را تجربه کند اما در هر حال، تایوانی ها در گزارش مالی خود نگفتند که موفق به فروش چه تعداد موبایل U11 شده اند.

U11 دومین موبایل پرچمداری است که شرکت HTC آن را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کرده است؛ موبایلی با قابلیت‌های نوآورانه و کیفیت ساخت بالا که در بررسی‌های مختلف نیز عملکرد آن تا حد زیادی مورد تحسین قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد که یک محصول عالی به تنهایی، توانایی بازگرداندن HTC به چرخه سودآوری را ندارد.

شرکت تایوانی همچنین تایید کرد که در پی دنبال‌ کردن تلاش‌های خود در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی است و امید دارد تا در آینده ای نزدیک بتواند بخش مالی خود را با اتکا به این فناوری تقویت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Amin One
    Amin One | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    اینو واقعابگم به اونایی که htcاستفاده نکردن فقط باید ازش استفاده کنی تا بدونی چه گوشیایی داره،درسته بازار نداره اونم بخاطر تبلیغه کمشه،فقط یک بار امتحان کنید ببینید چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی