ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش نقدى دنا توسط ایران خودرو با قیمت 42.7 میلیون تومان اعلام شد

ایران خودرو در شرایط فروش عادی مرداد ماه خودرو فروش نقدی خودرو دنا را اعلام کرد. بنابر اعلام ایران خودرو، در این شرایط، دنا با تریم مشکی و دو رنگ با قیمت نهایی ۴۲ میلیون ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

ایران خودرو در شرایط فروش عادی مرداد ماه خودرو فروش نقدی خودرو دنا را اعلام کرد. بنابر اعلام ایران خودرو، در این شرایط، دنا با تریم مشکی و دو رنگ با قیمت نهایی ۴۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۹۰۰ تومان ثبت نام شده و به صورت ۶۰ روزه تحویل داده می ‌شود. به مشتریان مبلغ ۳۰۰ هزار تومان سود مشارکت مقطوع تعلق می ‌گیرد.

دنا داراى موتور ۴ سیلندر ١۶ سوپاپ با حجم ١۶۴۵ سى سى و ١١۴ اسب بخار قدرت است که مى تواند ١۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید کند. همچنین این خودرو داراى جعبه دنده ى ۵ سرعته ى دستى است.

مصرف سوخت دنا در خارج از شهر ۶ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر و مصرف ترکیبى آن ٧/٨ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر اعلام شده است.از امکانات دنا مى توان به ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز جلو و عقب دیسکی، کیسه هواى راننده و سرنشین، دارای مانیتور تصویری با قابلیت پخش فایل های تصویری دارای قابلیت استفاده از سیستم رهیاب دارای سیستم پاسخگویی به تلفن همراه (هندزفری موبایل) مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی روی فرمان تیوتر، فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و کروز کنترل،دریچه تهویه برای سرنشینان عقب،آینه های جانبی برقی، شیشه های سولار (ضد اشعه مضر UV خورشید)، رینگ آلومینیومی 15 اینچ،  صندلی‏های راننده و سرنشین جلو برقی، ستون فرمان جمع شونده (تلسکوپ)، چراغ همراهی تا در منزل در محیط تاریک و کم نور اشاره کرد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

– تمام برنامه فروش ‌های از محل کارخانه امکان رزرو خودروهای امانی نمایندگی ‌ها را نیز دارد.

– تنظیم صلحنامه در این بخشنامه قابل اجرا نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    "شرایط فروش عادی"!؟ این قیمت و این شرایط فروش کاملا غیر عادیه ! اصولا توی صنعت خودروسازی و صنایع وابسته، چیز عادی وجود نداره! البته شاید به تعریف مدیران این شرکت ها این نوع تولید و فروش ماشین عادیه !!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی