ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیانیه شرکت ایرانسل در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

در خبرها خواندید که محمد جواد آذری جهرمی به عنوان جوان ترین عضو پیشنهادی کابینه آقای روحانی برای سکانداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شده است. البته گزینش نهایی آقای جهرمی منوط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

در خبرها خواندید که محمد جواد آذری جهرمی به عنوان جوان ترین عضو پیشنهادی کابینه آقای روحانی برای سکانداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شده است.

البته گزینش نهایی آقای جهرمی منوط به دریافت رای اعتماد از خانه ملت است با این همه تاکنون بسیاری شرکت ها و سازمان ها حمایت خود را از وی اعلام کرده اند که این مساله می تواند نشانگر شانس بالای وی برای موفقیت باشد.

یکی از این شرکت ها ایرانسل است که با انتشار بیانیه ای حمایت خود از جهرمی را اعلام نموده. در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه جلب می نماییم.

در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم و پس از معرفی اعضای پیشنهادی کابینه از سوی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی، به مجلس محترم شورای اسلامی جهت اخذ رای اعتماد، شرکت ایرانسل ضمن استقبال از معرفی آقای مهندس محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراتب سپاس و خرسندی خود را از این انتخاب اعلام می‌‌ دارد.

حرکت پر شتاب توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات علی‌الخصوص پهن باند به عنوان زیرساخت اصلی شبکه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، که در دوره وزارت جناب آقای دکتر واعظی آغاز شد، نیازمند ادامه مسیر تا تحقق کامل منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم در حوزه‌ های شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، فضای مجازی و محتوای فاخر داخلی و نیز حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال دانش بنیان است که این مهم از عهده مدیری توانمند همچون جناب آقای مهندس آذری جهرمی بر می‌ آید.

تخصص، جوانی، سختکوشی، تیزهوشی، شجاعت، صراحت و توان مدیریتی جناب آقای مهندس آذری جهرمی سرمایه ارزشمندی است که آسودگی خاطر را برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور تحقق اهداف بلند این حوزه فراهم می‌ آورد.

جناب آقای مهندس آذری جهرمی بیش از یک دهه در حوزه‌ های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور فعالیت داشته و دارای اشراف فنی و مدیریتی در حوزه‌های مرتبط آن است، همچنین ایشان از ارکان اصلی و راهبردی تحقق شبکه ملی اطلاعات بوده و در حوزه‌های مربوط به تجارت فناوری اطلاعات و فضای کسب‌ و کار و کسب‌ و کارهای نوپا، صاحب نظر و دارای ایده‌ های روشن و نوآورانه و از مشوقین و حامیان بخش خصوصی است.

امید است رای اعتماد قاطع و حداکثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ایشان، راهگشای ادامه مسیر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستیابی به اهداف عالیه فوق الذکر  باشد.

شرکت ایرانسل توفیق و سربلندی دولت محترم دوازدهم را در سایه عنایات حق‌تعالی، در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو می‌ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    تو برو قطعی و سرعت افتضاح این چند هفته ایت رو درست کن حالا حمایت نخواستیم ???

  • SpiXy
    SpiXy | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    واو! چقدر جالبه که یک شرکت متعلق به بنیاد مستضعفان، سپاه و وزارت دفاع، میاد حمایتش رو از ایشون اعلام می‌کنه. چقدر لیست امنیتی نظامی‌ها کم هستند تو صنعت IT کشور ما که ایشون هم بشه رئیسش به عنوان یک فرد اطلاعاتی. خدا عاقبت مارو بخیر کنه

  • far had barahuee
    far had barahuee | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

    مردم که پشمی بیش نیستند در این مملکت، آنچه را که زد وبندو پارتی و مصالح نظام بخواد مردم هم باید قبول کنند، نمایندگان مجلسی هم که سوگند خوردن مصلحت نظام را بر مصلحت مردم ترجیح دهند خوب معلومه که چه کسی را انتخاب میکنند،

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی