ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل «اسنشال فون» سوم شهریور ماه در آمریکا به نمایش گذاشته می شود

«اندی رابین» خالق اندروید چندی پیش موبایلی به نام «اسنشال فون» (Essential Phone) را معرفی کرد و وعده داد که یکی-دو هفته پس از رونمایی، عرضه آن را آغاز خواهد نمود. با این حال، تقریباً ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

«اندی رابین» خالق اندروید چندی پیش موبایلی به نام «اسنشال فون» (Essential Phone) را معرفی کرد و وعده داد که یکی-دو هفته پس از رونمایی، عرضه آن را آغاز خواهد نمود. با این حال، تقریباً دو ماه از این واقعه گذشته و همچنان خبری از موبایل مورد بحث نیست.

سه روز قبل اندی روبین اعلام کرد که تولید انبوه این موبایل آغاز شده و زمان عرضه آن به بازارهای مختلف را طی هفته جاری اعلام خواهد کرد. حال دعوتنامه ای منتشر شده که برگزاری مراسمی به نام «نخستین نگاه» را در تاریخ 25 اوت (سوم شهریور) مشخص می کند.

ظاهراً در این مراسم، افراد می توانند نگاه نزدیکی به نسخه نهایی این موبایل داشته و استفاده از آن را تجربه نمایند. البته هنوز مشخص نیست مراسم مورد بحث به صورت خصوصی برگزار می شود، یا اینکه عموم مردم می توانند در آن حضور یابند.

با توجه به اینکه رسانه ها دعوتنامه ای برای این رویداد دریافت نکرده اند، به نظر می رسد مراسم فوق برای کاربران عمومی برگزار می شود و خریداران بالقوه می توانند برای نخستین بار، اسنشال فون را لمس کنند.

تصویری از خط تولید اسنشال فون که توسط اندی روبین منتشر شده است.

با این حال، هنوز هم مشخص نیست که این موبایل جالب و مورد انتظار دقیقاً چه زمانی و از چه طریقی وارد بازار می شود. طبق آخرین اخبار، «بست بای» و آمازون دو فروشنده اصلی این دستگاه در آمریکا هستند و «اسپرینت» هم در نقش اپراتور انحصاری عرضه کننده اسنشال فون ظاهر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی