ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

کاربران توییتر خواستار مسدود شدن حساب کاربری دونالد ترامپ شدند

همان طور که می دانید دونالد ترامپ رئیس جمهور جنجالی آمریکا، حضور پررنگی در توییتر داشته و پست های او هر از گاهی موجب واکنش کاربران در این شبکه اجتماعی می شود. [digipullqoute place="right"]ترامپ در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

همان طور که می دانید دونالد ترامپ رئیس جمهور جنجالی آمریکا، حضور پررنگی در توییتر داشته و پست های او هر از گاهی موجب واکنش کاربران در این شبکه اجتماعی می شود.

ترامپ در یکی از پست های اخیر به نوعی کره شمالی را تهدید به حمله نظامی کرده است

حال یکی از پیام های جدید ترامپ در توییتر، که در آن به نوعی کره شمالی را تهدید به حمله نظامی کرده است، موجی از انتقادات را به دنبال داشته و حتی برخی از کاربران نیز خواستار مسدود شدن حساب کاربری وی شده اند. ترامپ در پست خود نوشته: «در صورت عملکرد نابخردانه کره شمالی، راه حل های نظامی کاملاً آماده استفاده خواهند بود. امیدوارم کیم جونگ اون مسیر دیگری را انتخاب کند.»

بر اساس نظرات کاربرانی که به پست مورد بحث واکنش نشان داده اند، دونالد ترامپ با تهدید کره شمالی، عملاً جان میلیون ها نفر انسان را تهدید کرده و این امر برخلاف قوانین توییتر است. از طرف دیگر اما برخی معتقدند که از لحاظ حقوقی، سخنان ترامپ صرفاً هشدار آمیز بوده و نمی توان آن را یک تهدید مستقیم تلقی کرد.

البته هنوز معلوم نیست که آیا توییتر واکنشی نسبت به درخواست کاربران نشان خواهد داد یا خیر؛ چرا که مدیران این شبکه اجتماعی از اظهار نظر درباه مسئله خودداری کرده و آن را مغایر با قوانین محافظت از حریم خصوصی در توییتر می دانند.

به هر حال باید منتظر بود و دید که این بار ماجرای ترامپ و توییتر به کجا ختم می شود اما با توجه به شرایط موجود، بعید است شبکه اجتماعی مذکور حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا را مسدود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • eslami
    eslami | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    منم موافقم

  • مجتبی محبی
    مجتبی محبی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    تاریخ، هرزمان تاثیر پذیرفت و پا ب سوی پیشرفت نهاد، ک اینچنین انسان های بزرگ و سخاوتمندی، آن را ب چالش کشیدند

  • حسین زارع
    حسین زارع | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    خدا بیامرزدت جان اف کندی،اون باید ترور بشه بعد یه عقب مونده بیاد جاش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی