ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سومین لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران به میزبانی برج میلاد تهران برگزار می‌شود

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سومین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران (IGL 2017) شهریور ماه امسال در برج میلاد تهران برگزار می شود. اخیراً جلسه شورای سیاست گذاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سومین دوره از لیگ بازی های رایانه ای ایران (IGL 2017) شهریور ماه امسال در برج میلاد تهران برگزار می شود. اخیراً جلسه شورای سیاست گذاری این لیگ با حضور مدیران بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مدیر بازرگانی و مدیر امور نمایشگاهی برج میلاد برگزار شده و در جریان آن، مدیر بازرگانی برج میلاد با اشاره به موفقیت دو دوره پیشین لیگ، برای برگزاری مجدد این رویداد اعلام آمادگی کرده است.

لیگ بازی های رایانه ای ایران، بزرگ ترین مسابقات بازی های رایانه ای در کشور به حساب می آید و می توان منتظر حضور حرفه ای ترین بازیکنان ایرانی در آن بود. نفرات برتر این مسابقات نیز براساس سهمیه بندی سالانه جام جهانی ورزش های الکترونیکی، به پاریس فرستاده می شوند تا با همتایان خارجی خود رقابت کنند.

سومین دوره از این رقابت ها از سیزدهم الی بیست و سوم شهریورماه و در 5 رشته برگزار می شود. دو بازی ورزشی PES 2017 و FIFA 2017 روی کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس 360، بازی کلش رویال و بازی ایرانی Quiz of Kings برای موبایل های هوشمند و نیز Counter Strike: Global Offensive روی پی سی و در قالب تیم های 5 نفره، عناوینی هستند که در این رویداد شرکت داده شده اند.

به رسم معمول، جوایزی برای نفرات اول تا سوم هر رشته در نظر گرفته شده و به نفر اول هر رشته ای که بیشترین شرکت کننده را به خود جذب کند، یک دستگاه خودرو پژو 206 اعطا می گردد. در مجموع، بیشتر از 100 میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی، برای شرکت کنندگان IGL 2017 در نظر گرفته شده است.

با اشاره به این نکته که جدول برنامه مسابقات پیش از آغاز رویداد اعلام می شود تا ساکنین شهرستان هم برای حضور در تهران برنامه ریزی کنند، علاقه مندان می توانند جهت خرید بلیت به نشانی evand.com/events/igl2017 مراجعه کنند. گفتنی است که مهلت ثبت نام در این دوره از رقابت ها، تنها تا پنجم شهریورماه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی