ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت باورنکردنی برای پژو 301؛ 94.9 میلیون تومان

چند ماهی است که زمزمه ورود پژو 301 به بازار شنیده می شود و حتی محموله های اولیه این سری نیز از مدل های قبل از فیس لیفت (مربوط به تولیدات قبل از 2017) به ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

چند ماهی است که زمزمه ورود پژو 301 به بازار شنیده می شود و حتی محموله های اولیه این سری نیز از مدل های قبل از فیس لیفت (مربوط به تولیدات قبل از 2017) به گمرکات کشور وارد شده اند.

در شرایطی که مدیران ایران خودرو از عرضه این محصول قبل از پایان سال جاری خبر می دهند و پیشتر هاشم یکه زارع، مدیرعامل این شرکت قیمت 58 الی 63 میلیون تومانی را برای پژو 301 اعلام کرده بود، حالا نمایندگی های ایران خودرو در شبکه های مجازی از پیش فروش سری اول پژو 301 با قیمت باورنکردنی 94.9 میلیون تومانی خبر می دهند که با توجه به مشخصات این خودرو به عنوان یک سدان اقتصادی (هم تراز با خودرویی مانند رنو سیمبل) که برای تصرف بازار کشورهای در حال توسعه طراحی شده است، بسیار گران به نظر می رسد.

مشخصات پژو 301 تحویلی ایران خودرو با موتور 1.6 لیتری به قدرت 114 اسب بخار (مدل ارتقا یافته از پیشرانه TU5) و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک هنوز به شکل دقیق تر اعلام نشده اما آنطور که از سایت ایران خودرو بر می آید پژو 301 تحویلی ایران خودرو از نظر رده تجهیزاتی و آپشن ها به تجهیزات ساده ای نظیر کروز کنترل، سیستم ESP، رادیو با نمایشگر LCD، صندلی نیمه چرمی و امکاناتی از این قبیل مجهز است و حتی از سانروف نیز برخوردار نیست.

حالا باید منتظر ماند و دید که استقبال مشتریان از این خودرو ضعیف و گران قیمت که در عمل تفاوت چندان پر رنگی با پژو 206 صندوق دار ندارد، به چه شکل خواهد بود و آیا ممکن است مشتریان با صرف نظر از خودروهایی نظیر سراتو سایپا و انواع و اقسام کراس اوور های چینی به سراغ پژو 301 با قیمت 95 میلیون تومان بروند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (76 مورد)
  • tebian tr
    tebian tr | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

    یعنی واقعا کسی این ماشین رو با قیمت 95 میلیون میخره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی