ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با تصمیم اپرا، اپلیکیشن Opera Max به زودی غیر فعال و از روی پلی استور حذف می شود

یک خبر بد برای طرفداران اپرا: توسعه دهنده نروژی این مرورگر اعلام کرده که یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندرویدی اش را به زودی غیر فعال می کند. این اپلیکیشن چیزی نیست جز Opera Max، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

یک خبر بد برای طرفداران اپرا: توسعه دهنده نروژی این مرورگر اعلام کرده که یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندرویدی اش را به زودی غیر فعال می کند. این اپلیکیشن چیزی نیست جز Opera Max، محصولی که در سال 2014 برای مدیریت و کاهش مصرف دیتا در گجت های اندرویدی طراحی شد و توانست طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند.

در راستای غیر فعال کردن اپرا مکس، تیم اپرا به زودی اپلیکیشن آن را هم از پلی استور حذف می کند. طبق بیانیه ای که توسعه دهنده منتشر کرده به نظر می رسد که دلیل ادامه ندادن این پروژه تمرکز روی سرویس های دیگر و جلوگیری از اختصاص منابع به توسعه اپرا مکس بوده است.

" اپرا تصمیم گرفته که دیگر توسعه اپرا مکس را ادامه ندهد. این محصول ارزش کیفی کاملا متفاوتی از محصولات مرورگر ما داشت و نیازمند تمرکز جداگانه ای از سوی اپرا بود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که تمرکز خود را بر مرورگرها و سرویس های آینده مان بگذاریم."

البته خبر خوب اینجاست که با وجود قطع توسعه و به روز رسانی اپرا مکس، کاربرانی که آن را در موبایل شان دارند تا زمان تعطیلی کامل سرویس می توانند از آن استفاده نمایند. اپرا اعلام کرده که در آینده ای نزدیک زمان غیر فعال شدن سرویس مذکور را به طور رسمی به اطلاع کاربرانش خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    چه خوب

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    عملا فیلترش کرده بودند.

مطالب پیشنهادی