ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و عرضه زودهنگام گلکسی‌ نوت 8 پس از معرفی؟

اگر شما هم در انتظار گلکسی نوت ۸ مانده‌اید، برای‌تان جالب است بدانید که احتمالاً موبایل سامسونگ زودتر از آنچه تصور می‌شد، به بازار عرضه می‌شود. معمولاً فاصله‌ای چند هفته‌ای میان زمان معرفی و عرضه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اگر شما هم در انتظار گلکسی نوت ۸ مانده‌اید، برای‌تان جالب است بدانید که احتمالاً موبایل سامسونگ زودتر از آنچه تصور می‌شد، به بازار عرضه می‌شود. معمولاً فاصله‌ای چند هفته‌ای میان زمان معرفی و عرضه موبایل‌های سامسونگ وجود دارد ولی حالا یکی از کارمندان فروشگاه «Best Buy» در Reddit خبر داده که نوت ۸ دست کم در آمریکا با فاصله زمانی تنها یک روز از معرفی، عرضه خواهد شد.

همانگونه که قبلاً هم به شکل رسمی گزارش شده، موبایل سامسونگ در روز ۲۴ آگوست - دوم شهریور ماه در مراسم Unpacked معرفی می‌شود. در صورتی که خبر این عرضه زودهنگام درست باشد، تقریباً ۱۰ روز با رسیدن گلکسی نوت ۸ به فروشگاه‌های آمریکایی فاصله باقیست و سامسونگ معمولاً با سرعت زیادی موبایل‌های پرچمدار خود را به سایر نقاط جهان می‌رساند. سامسونگ ایران هم چند سالی است که به عرضه موبایل‌های پرچمدار در کشورمان سرعت بخشیده.

اما همانگونه که ذکر شد، معمولاً چند هفته طول می‌کشد تا سامسونگ موبایل‌های جدیدش را وارد بازارهای جهانی کند ولی شاید این بار داستان متفاوت باشد و با نگاهی به اتفاقاتی که برای نسل قبلی همین موبایل افتاد، شرکت کره‌ای بخواهد نوت ۸ را با فاصله‌ای اندک از معرفی، به دست کاربر برساند تا زودتر نشان دهد که توانسته مشکلات این سری از موبایل‌هایش را برطرف کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    ای کاش نوت ۸ فقط با پردازنده اسنپدراگون بیاد ?
    چه گناهی کردیم که نسخه اسنپدراگون رو برای ما ارائه نمیکنه
    هر چی باشه قابلیت ها و پشتیبانی آون پردازنده بیشتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی