ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شروع عرضه تلفن هوشمند Nova 2 Plus هوآوی از فردا در ایران

اردیبهشت ماه امسال بود که شرکت هوآوی محصول تازه ای به نام نوا ۲ پلاس را معرفی کرد و روز گذشته دفتر این شرکت در تهران با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان آزادی میزبان خبرنگاران ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

اردیبهشت ماه امسال بود که شرکت هوآوی محصول تازه ای به نام نوا ۲ پلاس را معرفی کرد و روز گذشته دفتر این شرکت در تهران با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان آزادی میزبان خبرنگاران حوزه فناوری بود تا نوا ۲ پلاس را بار دیگر رونمایی نماید.

دستگاه طبق اعلام شرکت سازنده مجهز به امکاناتی نظیر بدنه فلزی، دوربین دوگانه اصلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

nova2Plus همچنین اولین تلفن همراهی به شمار می رود که از چیپست صدای سه بعدی بهره می برد که به همراه تکنولوژی صوتی انحصاری هوآوی با عنوان Histen کیفیت صدای متمایزی را نسبت به دیگر محصولات موبایل در اختیار کاربران می گذارد.

هوآوی اعلام داشته بدنه نوا ۲ پلاس ضخامتی کمتر از ضخامت آیفون 7 دارد و به امکانات دیگری نظیر سنسور اثرانگشت و نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز شد. این موبایل از فردا با قیمت ۱۳۹۹۰۰۰ تومان به بازار کشور عرضه می شود و قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ehsanashki321
    ehsanashki321 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    نظرم در مورد دوربین این گوشی که خیلیا دنبالش بودند.به‌ نظر می‌رسه امروزه دوربین دوتایی در گوشی‌های جدید یکی از واجباته هوآوی هم کم نذاشته و از دوربین‌هایی با لنز لایکا استفاده کرده که به کمک ویژگی‌های سخت‌افزاری هوشمند، این امکان را فراهم می‌کند تا با کمترین زحمت، بهترین عکس‌ها را بگیرید. این دوربین سنسوری با رزولوشن 16مگاپیکسلی دارد که با دوربین دوم 2مگاپیکسلی کامل میشه. دریچه‌ی دیافراگم f1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، می‌تونه از شما یک عکاس ماهر بسازد. تصاویری که می‌تونید پس‌زمینه را محو و سوژه را در رأس توجه قرار بدید. ترکیب این دو دوربین با این هدف طراحی شده که عکس‌هایی با نور و رنگ‌های طبیعی‌تر و شفاف‌تر بگیره.
    حالت‌های مختلف عکاسی تنظیمات مختلف و جذابی را برای شما فراهم می‌کنه تا در هر شرایط نوری، عکس‌هایی به‌یاد‌ماندنی بگیرید. همچنین برای دوربین سلفی سنسور 13+2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که در نور مناسب عکس‌های خوبی می‌گیره که می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام به اشتراک بذارید.
    انتخاب لنز با خود گوشیه عکسهایی که سوژه عکاسی توش مشخص باشه با دو لنز گرفته میشه
    لنز دوگانه اين گوشى و تشخيص شى مورد نظر براى عكاسى از محيط پيرامون با استفاده از هوش مصنوعى كيفي باور نكردني اي به عكس هايي كه باش گرفته ميشه بخشيده،من كه از خريدم به شدت راضيم

  • ehsanashki321
    ehsanashki321 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    با سلام خدمت همه دوستان میخواستم اینجا نتیجه تحقیقاتم که منجر به خرید nova2 plus شد و مقایسه ای که بین nova2 plus و galaxy A5 samsung داشتم رو بگم امیدوارم برای دوستانی که قصد خرید دارن مفید باشه:
    سیستم عامل: موقع خرید nova2 plus رو خودش اندروید 7 داره که واقعا بی نظیره و بدون باگه (A5 روش اندروید 6 داره)
    صفحه نمایش: صفحه نمایش nova2 plus بدون حاشیه و تمام صفحه است و اینو گوشیایی حدود 1 میلیون گرون تر دارند
    سی پی یو: سی پی یو قدرتمند 2.36 GHz octa-core گوشی nova2 plus ولی A5 1.9 GHz که اصلا قابل مقایسه نیست
    دوربین اصلی: دوربین فوق العاده nova2 plus با دو لنز که با استفاده از هوش مصنوعی شی مورد نظر برای عکاسی و محیط اطراف رو تشخیص میده و تصاویر مشابه کیفیت دوربین عکاسی رو میگیره
    دوربین سلفی: لنز قوی با قدرت 20 mega pixel کارایی و کیفیتش عین دوربین اصلی بالاست
    باتری: باتری فوق العاده nova2 plus با استفاده دایمی که من از گوشی دارم 1.5 روز شارژ بهم میده
    رم: رم 4 nova2 plus که در مقایسه با A5 خیلی زودتر اپلیکیشن و بازی های سنگین رو اجرا میکنه
    رام: رام 64 گیگی nova2 plus که سرعت پردازشش خیلی خوبه

  • ehsanashki321
    ehsanashki321 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    12

  • ehsanashki321
    ehsanashki321 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    1

  • Dr.i.s
    Dr.i.s | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    وایسید به زودی گوشی شیائومی 5x تو بازار ایران عرضه میشه و اون رو بخرید، همه جوره از این بهتره، دوربین دوگانه شیائومی ۶ روش نصبه بعلاوه رم ۴ و حافظه 64 گیگ و بدنه تمام فلزی و زیبا و حدود قیمت یک میلیون تومان.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی