ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ب ام و نخستین تصاویر رسمی کراس اوور جدید X2 را منتشر کرد

سال گذشته و در نمایشگاه خودروی پاریس بود که ب ام و از یک کراس اوور کانسپت با نام X2 رونمایی کرد. نسخه تولیدی از این خودروی مفهومی که در واقع پیش نمایشی از مدل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

سال گذشته و در نمایشگاه خودروی پاریس بود که ب ام و از یک کراس اوور کانسپت با نام X2 رونمایی کرد. نسخه تولیدی از این خودروی مفهومی که در واقع پیش نمایشی از مدل جدید X2 به شمار می رفت، برای امسال برنامه ریزی شده و ظاهرا قرار است در اتوشوی فرانکفورت در ماه سپتامبر به همگان معرفی شود.

کانسپت ب ام و X2

با اضافه شدن این خودرو به خطوط تولید، اعضای خانواده خودروهای شاسی بلند ب ام و تقریبا تکمیل شده و برای هر سلیقه ای یک گزینه ی باواریایی در دسترس خواهد بود.

X2 بر روی پلتفرم UKL1 که مدل های X1 و مینی کانتریمن جدید بر اساس آن ساخته شده اند، شکل گرفته و به همراه نسل جدید Z4 و i8 رودستر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، کمپانی ب ام و با انتشار تصاویری از نسخه تولیدی X2 به پیشواز این مدل رفته است. در این تصاویر تمام قسمت های بدنه با استفاده از پوشش رنگی استتار پیدا کرده و جزییات زیادی از ظاهر آن هنوز مشخص نیست.

نگاهی دقیق تر به تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نسخه تولیدی X2 شباهت های بسیار زیادی با مدل مفهومی داشته و تغییرات اندکی در آن داده شده است؛ هر چند در نمای جلو به نظر می رسد که نگاه این قد بلند باوارایی برخلاف برادران خود چندان غضبناک نیست! سقف خودرو نیز متفاوت از مدل های X4 و X6 طراحی شده و شیب زیادی ندارد.

طبق اطلاعات موجود، ب ام و X2 از پیشرانه های برادر کوچک تر خود یعنی X1 بهره برده و با انواع موتورهای بنزینی و دیزلی سه و چهار سیلندر در دسترس خواهد بود.

قدرت این پیشرانه ها بین 116 و 231 اسب بخار متغیر بوده و در صورت عدم تجهیز به سیستم چهار چرخ متحرک xDrive، نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا جعبه دنده اتوماتیک به چرخ های جلو ارسال خواهد شد. نسخه قدرتمند M نیز حدود 300 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

باواریایی ها با ارائه X2 قصد دارند آمار فروش خود را با جذب مشتریان بیشتر بهبود ببخشند. این خودرو با پر کردن شکاف بین X1 و X3، احتمالا از قیمتی ما بین بهای این دو مدل برخوردار خواهد بود. در این صورت می توان قیمتی در حدود 37000 دلار را برای آن پیش بینی کرد. آنطور که ب ام و اعلام کرده، X2 در کارخانه های شهر رگنسبورگ در کنار مدل کوچک تر X1 تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی