ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید انبوه چیپست کایرین ۹۷۰ آغاز شده است

هوآوی که از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات موبایل در دنیا محسوب می شود یکی از آخرین شرکت هایی است که اواخر امسال تلفن همراه پرچمدار خود را معرفی می کند. طبق برآوردهای صورت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

هوآوی که از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات موبایل در دنیا محسوب می شود یکی از آخرین شرکت هایی است که اواخر امسال تلفن همراه پرچمدار خود را معرفی می کند.

طبق برآوردهای صورت گرفته شرکت هایی مانند سامسونگ، HMD، گوگل و اپل حداکثر ظرف یک تا دو  هفته آینده محصولات تازه خود را معرفی خواهند کرد، با این حال هوآوی رونمایی از میت ۱۰ را به مهرماه موکول کرده است.

یکی از مشخصه هایی که میت ۱۰ را از باقی پرچمداران عرضه شده به بازار مجزا می کند چیپست آن است. پیش بینی شده که هوآوی از سیستم روی چیپ کایرین ۹۷۰ در این پرچمدار استفاده نماید که هنوز وارد بازار نشده اما محصول جدیدی هم نیست.

شایعات قبلی حکایت از این داشتند که هوآوی تولید انبوه کایرین ۹۷۰ را شهریورماه آغاز می کند با این همه رسانه های چینی حالا ادعا می کنند که تولید این چیپست پیشتر آغاز شده است.

کایرین ۹۷۰ اولین سیستم روی چیپ موبایلی است که با بهره گیری از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی تولید خواهد شد

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که هوآوی قصد دارد در بازار چیپست های پرچمدار با بزرگانی نظیر کوالکام و سامسونگ رقابت نماید چراکه گفته می شود کایرین ۹۷۰ با استفاده از فرایند مشابه ۱۰ نانومتری تولید می گردد. در واقع گفته می شود کایرین ۹۷۰ اولین سیستم روی چیپ موبایلی است که با بهره گیری از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی تولید خواهد شد.

هوآوی همچنین در گذشته ادعا کرده بود کایرین ۹۷۰ همراه با یک GPU بسیار پیشرفته عرضه می گردد که تا کنون نمونه اش تولید نشده. در هر صورت انتظار می رود که ظرف ماه های آتی اطلاعات بیشتری از این چیپست در اختیارمان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    و با وجود شیاعومی و پردازنده های اسنپدراگون هواوی حرفی واسه گفتن نداره

  • موبایل باز بدون تعصب
    موبایل باز بدون تعصب | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    آنر 9 معرفی شده پسر خوب انر10

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    از این پردازنده به احتمال زیاد تو میت۱۰و پی ۱۱
    آنر۹استفاده میکنند که خیلی عالیه.

مطالب پیشنهادی