ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مذاکره اپل با یک شرکت بیمه گذار برای فروش ۲۳ میلیون دستگاه ساعت هوشمند به آن

براساس گزارشی جدید اپل با شرکت بیمه ای Aetna وارد مذاکرات پنهان شده تا راه های فروش همراه با تخفیف اپل واچ به ۲۳ میلیون بیمه شونده این شرکت را مورد بررسی قرار دهد. البته باید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

براساس گزارشی جدید اپل با شرکت بیمه ای Aetna وارد مذاکرات پنهان شده تا راه های فروش همراه با تخفیف اپل واچ به ۲۳ میلیون بیمه شونده این شرکت را مورد بررسی قرار دهد.

البته باید اشاره کنیم که هم اکنون پنجاه هزار نیروی این کمپانی می توانند اپل واچ را همراه با تخفیف های قابل توجه خریداری نمایند اما برنامه این است که امکان استفاده از این تخفیف ها و در نهایت قابلیت های ساعت هوشمند اپل در زمینه سلامت و تناسب اندام برای مشتریان Aetna نیز فراهم گردد.

ملاقات ها میان اپل و Aetna پنجشنبه و جمعه گذشته در کالیفرنیای جنوبی در جریان بود و علاوه بر سران هر دو شرکت، مدیران ارشد اطلاعات پزشکی از بیمارستان های مختلف آمریکا نیز در آن حضور یافتند.

Aetna امیدوار است که با فراهم نمودن امکان استفاده از اپل واچ برای مشتریانش و به دنبال آن ترویج تغذیه سالم و ورزش، آنها را در رسیدن به سلامت یاری دهد. به این ترتیب مشتریان این شرکت در روزهای کمتری بیمار خواهند بود و کمتر به پزشک مراجعه می کنند و در نهایت Aetna دیگر مجبور به پرداخت هزینه های سنگین درمانی و جراحی های پیچیده افراد تحت پوشش خود نخواهد بود.

اما یکی از حوزه هایی که اپل در آن بسیار فعال عمل می کند دیابت است. افراد مبتلا به این بیماری در روزهای مختلف هفته میزان قابل توجهی پول صرف پایش قند خون خود می کنند و به همین خاطر مدت هاست که اپل به دنبال راه هایی برای استفاده از اپل واچ به منظور پایش سطح قند خون افراد است.

به این ترتیب همانطور که در بالا اشاره کردیم به میزان زیادی در هزینه های Aetna صرفه جویی می شود و این شرکت می تواند از محل پول های صرفه جویی شده برای پرداخت سوبسید و تهیه اپل واچ برای کاربرانش استفاده نماید.

گفتنی است در سه دوم سال ۲۰۱۷ شرکت کالیفرنیایی ۲.۷ میلیون دستگاه ساعت هوشمند خود را به اقصی نقاط دنیا صادر کرد که این رقم نسبت به ۱.۸ میلیون عدد اپل واچ فروخته شده آن در سه ماهه اول سال به مراتب بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Metal
    Metal | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    اين ويرايش هنوز درست نيست ميزنه در حال ويرايش اصلا عمل نميكنه
    سيستم عامل ios

  • Metal
    Metal | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    خبر افزايش سهم مكبوك ها را بگذاريد البته از نظر تعداد افزايش چندانى نداشته بلكه از نظر سهم فروشش افزايش داشته
    البته اينها تعداد كلى هستش ولى اهميت بيشتر و حجم نقدو فروش دارد كه اپل بسيار بالاتر هست و از نظر قيمتى هم از هر نظر فروشش بالاتر از بقيه هست

  • Metal
    Metal | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    تيم كوك بدجور زده تو كار عمده فروشى !!
    اون از فروش مك ها به IBM اين هم از اين
    اين هم بگم اگر قند خون وبگيره از اونجا اكثر فاميلهاى بنده ديابت نوع دوم دارند دهها عدد توسط فاميلهاى بنده خريدارى ميوشد فقط !!
    در كل خودم هم يكدونه ميخرم اگر قند خون و بگيره واقعا عاليه بدون رقيب ميشه و فروشش دهها برابر ميشه !!

مطالب پیشنهادی