ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE موبایل اقتصادی Blade Z Max را با دوربین دوگانه معرفی کرد

شرکت چینی «ZTE» اخیراً موفق شده با معرفی اسمارت فون های اقتصادی جذابی مانند «Blade X Max»، توجه بسیاری از کاربران را  به خود جلب کرده و حالا با رونمایی از جدیدترین محصول خود تحت ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

شرکت چینی «ZTE» اخیراً موفق شده با معرفی اسمارت فون های اقتصادی جذابی مانند «Blade X Max»، توجه بسیاری از کاربران را  به خود جلب کرده و حالا با رونمایی از جدیدترین محصول خود تحت عنوان «ZTE Blade Z Max»، خانواده محصولات اقتصادی کمپانی را کامل تر کند.

موبایل مورد بحث با توجه به قیمت 129 دلاری، از طراحی مناسبی برخوردار بوده و از شاسی آلومینیومی و نمایشگر بزرگ 6 اینچی با رزولوشن Full HD بهره می برد. Blade Z Max همچنین به سنسور اثر انگشت در پشت بدنه مجهز شده و یکی از تازه ترین دستگاه هاییست که برای تصویربرداری، از ماژول دوربین دوگانه استفاده می کند.

ماژول دوربین Blade Z Max از سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است

نکته جالب در خصوص دوربین تلفن هوشمند اقتصادی ZTE، بهره گیری از ترکیب عجیب سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی در کنار هم بوده که بنا بر اطلاعات موجود، وظیفه اصلی لنز دوم 2 مگاپیکسلی، کمک به ثبت تصاویر پرتره خواهد بود. لازم به ذکر است که دوربین سلفی Blade Z Max نیز از یک حسگر 8 مگاپیکسلی برخوردار بوده و به انتظارات در این بخش پاسخ خواهد داد.

از نظر سخت افزار داخلی، موبایل جدید ZTE به چیپست اسنپدراگون 435 با 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با امکان ارتقا از طریق درگاه کارت حافظه) مجهز شده، و یک باتری 4080 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع «Quick Charge 2.0» نیز وظیفه تأمین انرژی آن را به عهده دارد.

گفتنی است ZTE Blade Z Max از اندروید 7.1.1 نوقا بهره مند بوده و تا دو هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Qasemi
    Ali Qasemi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

    http://muzikplus.ir

  • rashedi
    rashedi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

    چه گوشی خوبی:)

مطالب پیشنهادی