ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و مشخصات مچ بند سلامتی سامسونگ Gear Fit 2 Pro

سامسونگ در حال توسعه نسخه جدیدی از مچ بند سلامتی «Gear Fit 2» است که طبق اطلاعات قبلی شرکت، «Gear Fit 2 Pro» نام داشته و حالا به لطف افشاگر مشهور «ایوان بلس»، تصاویر و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سامسونگ در حال توسعه نسخه جدیدی از مچ بند سلامتی «Gear Fit 2» است که طبق اطلاعات قبلی شرکت، «Gear Fit 2 Pro» نام داشته و حالا به لطف افشاگر مشهور «ایوان بلس»، تصاویر و بعضی از مشخصات فنی آن منتشر شده است.

Gear Fit 2 Pro تا عمق 50 متری در مقابل نفوذ آب مقاوم است

محصول جدید مانند برادر بزرگتر خود، از یک نمایشگر AMOLED خمیده بهره می برد و بر خلاف نسخه قبلی که با پشتیبانی از گواهی IP68 برای ورزش های آبی و شنا چندان مناسب نبود، تا عمق 50 متری (فشار 5 اتمسفر) در مقابل نفوذ آب مقاوم است. پوشیدنی مورد بحث همچنین به بند جدیدی مجهز شده که از جدا شدن قسمت اصلی دستگاه هنگام فعالیت بدنی شدید در آب جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که سامسونگ امکان پخش موسیقی و استفاده از سرویس Spotify به صورت آفلاین را نیز در مچ بند جدید خود فراهم کرده و کاربران می توانند در زمان ورزش با استفاد از یک هندزفری (بدون نیاز به تلفن همراه)، به آهنگ مورد علاقه خود گوش کنند.

هنوز از زمان معرفی و قیمت Gear Fit 2 Pro اطلاعی در دست نیست اما بر اساس برخی از تحلیل ها، سامسونگ پوشیدنی جدید خود را در روز رونمایی از گلکسی نوت 8 و با قیمتی نزدیک به نسخه قبلی (180 دلار) به بازار معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی