ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر ماوس گیمینگ Atheris را با شارژدهی 350 ساعته معرفی کرد

شرکت خوشنام ریزر (Razer) که چندی پیش با معرفی ماوس وایرلس Lancehead گیمرهای حوزه دسکتاپ را خوشحال کرد، اکنون کاربران لپ تاپ را هدف قرار گرفته و ماوس بیسیم جدیدی به نام Atheris را معرفی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

شرکت خوشنام ریزر (Razer) که چندی پیش با معرفی ماوس وایرلس Lancehead گیمرهای حوزه دسکتاپ را خوشحال کرد، اکنون کاربران لپ تاپ را هدف قرار گرفته و ماوس بیسیم جدیدی به نام Atheris را معرفی کرده است.

ماوس Razer Atheris عملکرد گیمینگ را در ابعادی کوچک ارائه می دهد و به گفته سازنده، بیشترین دوام باتری را بین ماوس های بیسیم جهان دارد و می تواند با یک جفت باتری قلمی تا 350 ساعت مداوم کار کند.

البته شارژدهی 350 ساعته تنها در حالتی به دست می آید که ماوس از طریق ارتباط بلوتوث به کامپیوتر متصل شود. Atheris به دانگل USB برای ارتباط وایرلس 2.4 گیگاهرتزی هم مجهز است.

ماوس جدید ریزر از فناوری اختصاصی AFT هم بهره می برد که «کانال های فرکانسی مختلف را در هر میلی ثانیه بررسی کرده و در صورت تشخیص اختلال، به صورت خودکار به فرکانس دیگری می رود». این تکنولوژی، عملکرد بی نقص ماوس را در شرایط حرفه ای به همراه خواهد داشت. Atheris همچنین پنج دکمه قابل برنامه ریزی دارد و طراحی ویژه آن، استفاده با هر دو دست را ممکن می سازد.

یکی از بهترین ویژگی های ماوس Atheris، حسگر اپتیکال لیزری 5G است که حداکثر حساسیت 7200 نقطه در هر اینچ (DPI) را به ارمغان می آورد و این محصول را به یکی از بهترین ماوس های گیمنگ بیسیم تبدیل می کند.

ریزر وعده داده ماوس گیمینگ Atheris را در سه ماهه پایانی سال 2017 و با قیمت مناسب 50 دلار وارد بازار نماید. در ادامه می توانید جدول مشخصات فنی این محصول را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • alireza alizadeh
    alireza alizadeh | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    برای بنده دو تا ، کی برد آوردند ، که گارانتی نداشتند ولی وقتی به شرکت آواژنگ در چهارراه ولیعصر بردم ، با تحقیر با بنده صحبت کردند و گفتند قطعه فروش نیستند ولی شرکت نوترونیک با روی گشاده ، ? کی برد دیگر را با هزینه بسیار پایین تعمیر و برایم به شهرستان ارسال کرد .
    البته هیچ کدام نمی دانستند ، بنده با کارپرداز جهت بررسی پشتیبانی شرکت گارانتی دهنده پس از اتمام گارانتی هماهنگی لازم را کردم .
    البته شرکت سازگار ارقام هم پشتیبانی دستگاههایی که گارانتی شان تمام شده بود را انجام داد .
    از شرکت نوترونیک و سازگار ارقام جهت مشتری مداری و پشتیبانی عالی سپاس فراوان دارم .
    و در آینده جهت خرید از این گارانتی ها خریداری می کنم .

  • alireza alizadeh
    alireza alizadeh | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    به نظرم موسهای لاجتیک کمی کیفیت خودشان را پایین آورده اند .
    در عوض موسهای corsair و a4tech کیفیت بالاتری با رنج قیمتی برابر می زند .

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    لاجیتک کجا همچبن موسی ساخته اونم با 7200dpi دقت و باتری 1.5ولتی؟

    • .
      . | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

      یا لاجیتک ندیدین یا دارید از محصولات .. های کپی لاجیتک استفاده می کنید اون رزولوشن ایی فرمایش کردین را با کولیس می خواهید به موس حرکت بدید و قبل از جواب دادن لطفا به سایت لاجیتک مراجعه کنید ببینید در جواب اون رقم مازاد بر اضافه که فرمودین چه جوابی داده.. ضریب خطای خیلی کم استند بای خیلی سریع به خواب رفتن خیلی هوشمندانه تر و سریع تر پاسخ رزولوشن سریع تر و با بازده هی بالا تر . مدیریت باتری بالاترین سطح در نوع خود و عملکرد حرکتی در اکثر سطوح موجود و اینکه دوست عزیز رزولوشن تو موس اون رزولوشن توی مانیتور نیست در واقع به سرعت فرکانس قطع و وصل دیود لیزر و برگشتی ان به گیرنده و تشخیص جزئیات حرکتی درست روی سطوح مختلف و فیدبک ان در درگاه ورودی کامپیوتر در انتها به واحد رزولوشن تعریف میشه موس دوربین نیست که عزیز یک نوع اشکار ساز لیزری حرکتی سطوحه

  • .
    . | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    ریزر بایستی تو جیبش سنگ بندازه چون این حرکتو لاجیتک ۸ سال پیش با دو تا باتری قلمی 1.۵ ولتی 1600 ساعت بدون دردسر انجام داده بود و رزولوشن لاجیتک ده سر و گردن از ریزر جلوتره

مطالب پیشنهادی