ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یک هفته با اپلیکیشن‌های ایرانی؛ آغاز جشنواره «متولد ایران» در کافه بازار

«متولد ایران» عنوان دومین جشنواره کافه‌بازار در حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل است که از امروز الی ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این مدت صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۴

«متولد ایران» عنوان دومین جشنواره کافه‌بازار در حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل است که از امروز الی ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این مدت صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص می یابد و محصولات شماری از توسعه‌دهندگان خلاق و پرتلاش، در معرض دید ۳۴ میلیون کاربر ایرانی این سرویس قرار می‌گیرد.

کافه بازار خبر می‌دهد که در سال گذشته و تجربه اول برگزاری این جشنواره، نصب برنامه‌های ایرانی با ۱۵ درصد رشد مواجه شد. «یاسمن حقیقی خوشخو»، مدیر اجرایی جشنواره «متولد ایران» می‌گوید: «اگر به تولیدات ایرانی اعتماد کنیم و از آنها بیشتر بهره ببریم، تولید محصول باکیفیت ایرانی رشد شتابان‌تری خواهد گرفت.»

کافه‌بازار امیدوار است این اقدام با همراهی بیش از ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی، علاوه بر شناساندن محصولات با کیفیت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بیشتر به برنامه‌ها و بازی‌های داخلی و رونق بیشتر این صنعت در ایران شود. مدیر اجرایی این جشنواره اظهار امیدواری می‌کند که همهٔ مردم به این باور برسند که بسیاری از تولیدات ایرانی، باکیفیت‌ هستند و با حمایت از محصول بومی تولیدشده توسط هموطنان، می‌توان رشد صنعت اپلیکیشن موبایل در ایران را سرعت بخشید.

در هفته حمایت از محصولات ایرانی، کاربران علاقه‌مند در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای حمایت از تولیدکنندگان اپلیکیشن و بازی ایرانی، با هشتگ «#متولدایران» محبوب‌ترین بازی و برنامه‌های ایرانی روی موبایل خود را معرفی کنند. در پایان، محصولات محبوب‌تر در بازار به مخاطبان و کاربران معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • thelastofus
    thelastofus | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    برنامه نویس ایرانی در بازار =فارسی کردن یک برنامه و فروش آن در کافه بازار
    کلا خوب سر مردم کلاه میزارن
    من که خندم میگیره بازی هایی مثل دزد بی مزد و ... رو میبینم

  • حسین زارع
    حسین زارع | ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

    دقیقا

  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

    چی مثلا خ دم برنامه نویسم خندم.میگیره مسخرترین استور دنیا را تو ایران داریم هر اپ ی را تو قرار میده برای مسخره بازی جوک من به عنوان ایران بعضی وقتا این اپ ها را تو سایت های خارجی معرفی میکنم پایه خنده میشه از کامنت های خنده دار که میزنند خارجیا کلا اپ های خنده دار داریم تو ایران

مطالب پیشنهادی